return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Club Honto Kb idag
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjo!

Någon här som också ska på club honto ikväll?

Tryck in ett reply då snabbt...
RebeL9
är det där Astrix ska spela?
CJ InterCity
har redan planer, sorry :(
Smekbar
var nära att jag stack dit, men drog till tunneln istället med ett gäng snygga flickor :p student o sånt tjaffs, och jag vill ha flickan som tog studenten så jag va så illa tvungen :toocool:
sipowitz
quote:
Originally posted by Smekbar
var nära att jag stack dit, men drog till tunneln istället med ett gäng snygga flickor :p student o sånt tjaffs, och jag vill ha flickan som tog studenten så jag va så illa tvungen :toocool:


Hehe well okej då, du får dispens :-)

NATTEN VAR KANNOOONN... första passet med Sekas (tror jag...) var rätt så slött, så vi satte oss i vinylbaren brevid och snackade nån timme.. När sen astrix drog igång så blev det grymmetryck

Jag trodde att det var skogstrance (psytrance) som skulle bjudas men ack så glad jag blev när jag upptäckte att det var riktiga tranceinfluenser :-)

(Och ja, jag tillhör den gruppen som tycker det är skönt att Holland inte blivit psytrancat... eller som i Sveriges fall: en gång blivit psytrancat och sen stannat kvar där utan någon utveckling...så de så :-) Men missförstå mig nu inte.. all electroinfluerad musik är KANON i kampen mot hipphoppens ondska)
Funfrock
synd att jag missade det :(

hörde nått om releaseparty i köpenhamn för LP Stövrings nya skiva.. nån som vet vilka som ska lira?
RebeL9
finns ju typ inget bättre än redig psytrance, gärna med tribalinfluenser ala Etnoscope, Sonic Fusion, Tarsis etc.
Armin och hans ASOT-polare kan ju bara drömma om att få till ett sånt flow på dansgolvet =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement