|
Club Honto Kb idag
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo!
Någon här som också ska på club honto ikväll?
Tryck in ett reply då snabbt... |
|
|
| RebeL9 |
| är det där Astrix ska spela? |
|
|
| CJ InterCity |
| har redan planer, sorry :( |
|
|
| Smekbar |
| var nära att jag stack dit, men drog till tunneln istället med ett gäng snygga flickor :p student o sånt tjaffs, och jag vill ha flickan som tog studenten så jag va så illa tvungen :toocool: |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Smekbar
var nära att jag stack dit, men drog till tunneln istället med ett gäng snygga flickor :p student o sånt tjaffs, och jag vill ha flickan som tog studenten så jag va så illa tvungen :toocool: |
Hehe well okej då, du får dispens :-)
NATTEN VAR KANNOOONN... första passet med Sekas (tror jag...) var rätt så slött, så vi satte oss i vinylbaren brevid och snackade nån timme.. När sen astrix drog igång så blev det grymmetryck
Jag trodde att det var skogstrance (psytrance) som skulle bjudas men ack så glad jag blev när jag upptäckte att det var riktiga tranceinfluenser :-)
(Och ja, jag tillhör den gruppen som tycker det är skönt att Holland inte blivit psytrancat... eller som i Sveriges fall: en gång blivit psytrancat och sen stannat kvar där utan någon utveckling...så de så :-) Men missförstå mig nu inte.. all electroinfluerad musik är KANON i kampen mot hipphoppens ondska) |
|
|
| Funfrock |
synd att jag missade det :(
hörde nått om releaseparty i köpenhamn för LP Stövrings nya skiva.. nån som vet vilka som ska lira? |
|
|
| RebeL9 |
finns ju typ inget bättre än redig psytrance, gärna med tribalinfluenser ala Etnoscope, Sonic Fusion, Tarsis etc.
Armin och hans ASOT-polare kan ju bara drömma om att få till ett sånt flow på dansgolvet =) |
|
|
|
|