|
Impulz Sets, plz rip de Trance Energy Theme
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik weetnie wanneer de sets van Impulz worden uitgezonden. Maar als ze zijn uitgezonden en iemand heeft de set van Johan Gielen, zou dan iemand alsjeblieft de Trance Energy Theme: Svenson & Gielen - Twisted kunnen rippen. Een aantal mensen hebben em gehoord en ik heb al zo vaak gehoord dat ie vet is. Hij wordt ook tijdens de reclame van TE gedraaid.
Alvast bedankt!! :D |
|
|
| TranceFool |
| :rolleyes:Ik had hier toch wel wat mee reacties op verwacht :rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
| Had heel die thread nog niet gezien man, maar er zal best wel een vinyl van komen. Ik vind het altijd maar behelpen met die rips. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Had heel die thread nog niet gezien man, maar er zal best wel een vinyl van komen. Ik vind het altijd maar behelpen met die rips. |
Nou, ik was toch een paar maanden gleden gods blij dat er een live-rip was van Flight en nu ook met GODD. Je moet inmiddels ongeveer drie maanden wachten voordat ie op vinyl uitkomt. Ik wil dolgraag die live-rip!!!!! :) |
|
|
| Remy D |
| Het is echt een supernummer. :D:D Verder ken ik je niet helpen. |
|
|
|
|