|
Er det noen som skal opp til eksamen?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| netroM |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
dere som har vært oppe allerede, er det sånn ungdomsskole eksamen el no? |
jeg går i 10. klasse.... |
|
|
| Mista |
Ble ferdig med eksamener til påske gitt. Og aldri mer!! :D Ferdig med høgskoleutdannelsen.
... ok da, skal ta 2 år til masterutdannelse..... |
|
|
| moore |
| Eksamen imorgen!! Og jeg har ikke lest en dritt eller tatt noen notater.. Kanskje på tide? |
|
|
| noonboy |
| ble fritatt fra muntlig i dag, gitt :D Norsklæreren har pappaperm. |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by noonboy
ble fritatt fra muntlig i dag, gitt :D Norsklæreren har pappaperm. |
MAKS flaks! Ble nettopp ferdig med siste skriftlig eksamen idag.. Endelig! |
|
|
| ziddy |
| Skal opp i media muntlig på fredag. Det burde vel gå greit.. |
|
|
| Airlab |
| Ahhh ferdig med alle skriftlige eksamner i dag :D :D :stongue: |
|
|
| atlearmeen |
| quote: | Originally posted by Airlab
Ahhh ferdig med alle skriftlige eksamner i dag :D :D :stongue: |
JEG OG, ÅHHH, DET ER SÅ JÆVLIG DEILIG!!!!:toothless :stongue: :toothless :toothless :stongue: |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by Airlab
Ahhh ferdig med alle skriftlige eksamner i dag :D :D :stongue: |
Samme her, det er digg! Da er det muntlig igjen, kan hende noen ikke kommer opp, det hadde jo vært digg. |
|
|
| elize |
| bare småunger her asså? så koselig :tongue3 |
|
|
| DJ-RED |
| quote: | Originally posted by elize
bare småunger her asså? så koselig :tongue3 |
Neh... jeg er 18..er ikke ei lita unge lenger da? eller? |
|
|
|
|