return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 
Er det noen som skal opp til eksamen?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
netroM
quote:
Originally posted by dj_alfi
dere som har vært oppe allerede, er det sånn ungdomsskole eksamen el no?


jeg går i 10. klasse....
DJ-RED
quote:
Originally posted by robootz
Jau, stemmer. Driver og leker meg litt i Access nå :D


haha gi meg noen hotte tips a ;)

http://drumpounders.com/files/eksamen2.mdb
Mista
Ble ferdig med eksamener til påske gitt. Og aldri mer!! :D Ferdig med høgskoleutdannelsen.

... ok da, skal ta 2 år til masterutdannelse.....
moore
Eksamen imorgen!! Og jeg har ikke lest en dritt eller tatt noen notater.. Kanskje på tide?
noonboy
ble fritatt fra muntlig i dag, gitt :D Norsklæreren har pappaperm.
moore
quote:
Originally posted by noonboy
ble fritatt fra muntlig i dag, gitt :D Norsklæreren har pappaperm.


MAKS flaks! Ble nettopp ferdig med siste skriftlig eksamen idag.. Endelig!
ziddy
Skal opp i media muntlig på fredag. Det burde vel gå greit..
Airlab
Ahhh ferdig med alle skriftlige eksamner i dag :D :D :stongue:
atlearmeen
quote:
Originally posted by Airlab
Ahhh ferdig med alle skriftlige eksamner i dag :D :D :stongue:


JEG OG, ÅHHH, DET ER SÅ JÆVLIG DEILIG!!!!:toothless :stongue: :toothless :toothless :stongue:
moore
quote:
Originally posted by Airlab
Ahhh ferdig med alle skriftlige eksamner i dag :D :D :stongue:


Samme her, det er digg! Da er det muntlig igjen, kan hende noen ikke kommer opp, det hadde jo vært digg.

elize
bare småunger her asså? så koselig :tongue3
DJ-RED
quote:
Originally posted by elize
bare småunger her asså? så koselig :tongue3


Neh... jeg er 18..er ikke ei lita unge lenger da? eller?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement