|
26/6 Motorcycle (G&D) @ Kokorico
|
View this Thread in Original format
| lievez |
Denk ni dak daar naartoe ga/geraak ma voor de geinteresseerden :)
www.kokorico.be > had da toevallig gelezen :) |
|
|
| Freezel |
| Ik geef dan toch maar de voorkeur voor Armada Night op de 26e ;) |
|
|
| Joker666 |
| Voor mij wordt het city parade after party!! Wel iets harder, moet kunnen voor een keer... Michel De Hey, Luke Slater, Marco Bailey,etc etc,.....:cool: |
|
|
| Wildfir3 |
| Hehe cu there dan joker :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Armadanight for me! :) |
|
|
| emma |
neee, da kan ni :(
net op armadanight!
ik hoop dat het geen live set is ..
waars zal het gewoon live performance van jess zijn denk(hoop) ik
zonder G&D |
|
|
| SilentEagle |
| Pfff... Ik kan ni kiezen. :( |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Pfff... Ik kan ni kiezen. :( |
dan kies ik voor je... Markus Schulz @ Armada Night :) |
|
|
| Wildfir3 |
| allé seba, kom mee na de cityparade! ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
allé seba, kom mee na de cityparade! ;) |
En na de cityparade mee naar Asta ;) :p
*Seb moet zich nu ongeloofelijk populair voelen* |
|
|
| pooley |
Scheil zat @ trouwfeest :/ of ...
Begin echt te twijfelen :s |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En na de cityparade mee naar Asta ;) :p
*Seb moet zich nu ongeloofelijk populair voelen* |
Het doet wel deugd zenne, doe rustig voort. :toothless :toocool:
Ik weet het ni goe, tis vrijdag ook al TD in Diepenbeek waar ik moet zijn... Ik weet ni of ik zondag dan wel haal... :D |
|
|
|
|