return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Minilogue live i Malmö på P3. Nån som har det setet?
View this Thread in Original format
Dj Memento
Jag kom in mitt i det när jag satt i bilen onsdag 2/6 så jag hade ingen chans att spela in det. Det gick på P3 Live och det var nåt av det bästa jag hört så om nån väl förberedd och ytterst vänlig själ lyckades spela in det så kanske ni kan lägga upp en länk eller PM:a mig. *håller tummarna*
RebeL9
jag har settet ;Q
riktigt bra set =)
otroligt skön remix på Michael Jackson - Billie Jean
DjAviander
quote:
Originally posted by RebeL9
jag har settet ;Q
riktigt bra set =)
otroligt skön remix på Michael Jackson - Billie Jean



Dela med dig av myset! :D
Dj Memento
och ju snabbare desto bättre! =) Håller med om Billie Jean remixen. Jag älskade det där dom gjorde i breaket : 'Billie Jean i-i-i-i-i-i-i-is'
ice_key
Var tar setet vägen ? är den uppskickat till steve eller ? *vill ha*











:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
DjAviander
quote:
Originally posted by ice_key
Var tar setet vägen ? är den uppskickat till steve eller ? *vill ha*
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


Samma här =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement