|
Grattiz me da'n vår nabo i Øst!
|
View this Thread in Original format
| netroM |
Har hørt at det er deres nasjonaldag idag :)
Grattiz me da'n!  |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by netroM
Har hørt at det er deres nasjonaldag idag :)
Grattiz me da'n! |
Haha =) Tackar, för mig är det dock ingen särskilt speciell dag =) |
|
|
| mjz |
| tackar, tackar... idag firar vi svenskar vår nationaldag genom att dricka rysk vodka och dansk öl... skål! ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
TACK SKA DU HA :D
Tycker fan vi ska börja fira vår nationaldag mer... Vi borde bli mer patriotiska och älska vårt land... Själv e jag en stolt Svensk. Visst är vi långt från perfekta men om man är lite berest så inser man snart att vi har det jävligt bra ändå.
Tyvärr är väl Valborg eller liknande suparhelger mer av en nationaldag för många Svenskar, dom flesta vet nog knappt vad man firar på alla helger utan ser det bara som ett bra skäl att festa och supa...
 |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever om man är lite berest så inser man snart att vi har det jävligt bra ändå.
|
det är just resor som fått mig att inse motsatsen :rolleyes:
för övrigt ska en polare ha studentfest idag, han valde bra datum tycker jag. :D |
|
|
| dbl |
| jaså e det.. vad trevligt då.. heh :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vi borde bli mer patriotiska och älska vårt land... Själv e jag en stolt Svensk. |
Hmm.. jämfört med Holland är ni redan gigantiskt nationalistiska.
Om man har en Holländskt flagga på sitt hus hela året runt (som de flesta Svenskar har) tycker folk att man är medlem vid extremhöger partiet. När man bär en Holländskt flagga på en jacka så är man racist. Lite skev.. :rolleyes:
Jag är stolt på Sverige trots att jag är inte Svenskt (än) :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
Hmm.. jämfört med Holland är ni redan gigantiskt nationalistiska.
Om man har en Holländskt flagga på sitt hus hela året runt (som de flesta Svenskar har) tycker folk att man är medlem vid extremhöger partiet. När man bär en Holländskt flagga på en jacka så är man racist. Lite skev.. :rolleyes:
Jag är stolt på Sverige trots att jag är inte Svenskt (än) :p |
e ju ofta samma sak här i sverige också tyvärr.. älskar man sitt land så e man rasist... helt värdelöst |
|
|
| jofawe |
Ja grattis till oss..
men vi får för tusna inte glömma att det är idag 60 år sen dagen D ... |
|
|
|
|