return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Adore & Devote (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
Hur går det med label-jakten?
Dioxys
Just idag har våran låt skickats runt till ett antal artister och labels, detta har sköts med en ganska känd promotor så vi får se vad som händer i närmsta framtiden. Vi har även lite annat arbete att göra och hemsidan var väl första steget till detta.

Så jag antar att vi inte kommer få reda på hur det "gått" förens om någon månad kanske :) Vi håller tummarna iaf på att någon ska få upp ögonen :)
dj_hysterix
najs sida, najsa låtar :)
GyLLe
Snygg hemsida, najsiga låtar...

men TA finns inte med under länkarna???

Lycka Till!!! :)
Smekbar
ja ganska snygg hemsida, framförallt jävligt läckert med molnen som rör sig :)
låterna lät bra de också så jag kan bara önska er lycka till med att hitta labels, ska nog kunna lösa sig :)
EsseT
Mycke bra att den kommer ut officellt hehe :)
Första gången jag hörde talas om det var för en tid sedan o jag såg framimot det med spänning :) En bra låt är det oxå må jag säga =)
Lycka till med era framtida produktioner =)
Från en ni vet vem :) / M
Tears
Som Rikard redan nämnt så finns det en person som hjälper oss med promotion vad gäller att förmedla vår musik till rätt artister, bolag och förhoppningsvis hjälper oss att nå hela vägen fram, en vacker dag.

Vårt andra spår tillsammans är på G att färdigställas och förhoppningsvis så finns det spåret, tillsammans med mig själv, på Summer Cruise med Mondaybar i Augusti.

Tack vare vänliga själar, med uppenbarligen god musiksmak ;),så har vi fått klartecken att Vivid Dream kommer spelas på DI.fm under sommaren. Så håll ögon och öron öppna! :)

Tack för all god och trevlig respons beträffande hemsidan, men framför allt vår musik!

Väl mött!! //Tears (for A&D)
Dioxys
Bära eller brista. Nu kör vi efter en massa om och men vad gäller vår uppdatering.

Vi har varit tysta under en längre tid då vi haft mycket att göra på varsit håll, men nu är det tid att presentera vårt nya ansikte på webben.

En ny hemsida, inte bara *Layoutmässigt utan också med lite ny information.
*Längre Samplingar av Nya låtar i bra kvalitet.
*Samt nyladdade viljor och framtidsvisioner.

Vi vill börja göra oss hörda nu. Och göra vad vi kan för att lyckas med det.
Men men... Ett steg i taget!

Mer samplingar hoppas vi kunna presentera under vintern, runt jul eller nyår.
Bara hålla ögon och öron öppna.

Vi har varit tysta ett tag nu, men nu är det dags att göra oss hörda på allvar!
Tack alla ni som alltid stöttat oss och trott på oss! Allt blir så mycket roligare med såna själar som stöttar!

Återigen TACK!
Och hoppas ni kommer tycka om Hemsidan och det ni kommer få höra där.
Skulle vara skoj om ni lämnade ett avtryck med tankar kring A&D och musiken i
Gästboken innan ni lämnar sidan!

MvH Andreas & Rikard ( Adore & Devote )


Besök: http://www.adore-devote.tk

Sidan kräver Flash stöd.
dbl
gillar inte sidor som e enbart i flash...
vissa element i flash är mer än ok.. men inte hela sidor.

sen tycker jag sidan känns för mörk och dyster. speciellt med den dystra gråa färgen på A&D

texten ser sådär ut också.. ser ganska pixlig ut typ...

men bra att ni har gjort samplingarna längre iallafall :)
jeremy1984
Kul att höra att ni har saker på gång igen Rikard! :)
Om man ska ge lite konstruktiv kritik på sidan, så tycker jag som dbl att texten ser lite pixlig ut..
Ska bli roligt att höra mer från er! :)

jofawe
måste säga att jag faktist gillar er musik :)
Dioxys
yes, vi har försökt fixa typsnittet nu :) så de som inte orkade med sidan innan kan väl ge den ett försök till kanske?

tackar hjärtligt för kommentarerna :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement