|
Røyker du?
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
| Isåfall, hvilket merke? |
|
|
| netroM |
ikkerøyker...
koster for mye penger... |
|
|
| Lil-H |
| Har ikke testa engang jeg.. ohh:P Alkohol derimot... |
|
|
| HyperFreak |
Ikke-røyker.
Prøvde det når jeg gikk på ungdomsskolen, men jeg ble heldigvis ikke avhengig. :)
Grøsser når jeg tenker på hvor mye penger jeg hadd sløst bort hvis jeg hadde røkt. :nervous:
btw, det må være vanskelig å være røyker i disse tider, etter den nye røykeloven kom. |
|
|
| DJ_Audun |
| Jeg røyker av og til på fest, men aldri ellers. Snus holder i masse vis, sunt er det og :p |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Jeg røyker av og til på fest |
Jaja, det var sånn jeg starta... Røyker Lucky Strike.. |
|
|
| robootz |
| Nope, røyker ikke. |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by PacMan
røyker
Prince :) |
Da er jeg ikke alene om å røyke her! |
|
|
| GyLLe |
Röker
Marlboro Röd el. Camel Filter |
|
|
| DJ-RED |
Nei røyker ikke, og må si at røykeloven er digg!!!
Har jo prøvd å røyke. Røyket ganske mye på ungdomskolen egentlig, men var aldri avhengig... Sånn som dere er, nikotin slaver! :thepirate |
|
|
| Laszlo |
| Usch nej....Mamma säger att det inte är bra att röka :) |
|
|
|
|