return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Røyker du?
View this Thread in Original format
dj_alfi
Isåfall, hvilket merke?
netroM
ikkerøyker...
koster for mye penger...
Lil-H
Har ikke testa engang jeg.. ohh:P Alkohol derimot...
HyperFreak
Ikke-røyker.

Prøvde det når jeg gikk på ungdomsskolen, men jeg ble heldigvis ikke avhengig. :)

Grøsser når jeg tenker på hvor mye penger jeg hadd sløst bort hvis jeg hadde røkt. :nervous:


btw, det må være vanskelig å være røyker i disse tider, etter den nye røykeloven kom.
DJ_Audun
Jeg røyker av og til på fest, men aldri ellers. Snus holder i masse vis, sunt er det og :p
moore
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg røyker av og til på fest


Jaja, det var sånn jeg starta... Røyker Lucky Strike..
robootz
Nope, røyker ikke.
PacMan
røyker

Prince :)
moore
quote:
Originally posted by PacMan
røyker

Prince :)


Da er jeg ikke alene om å røyke her!
GyLLe
Röker

Marlboro Röd el. Camel Filter

DJ-RED
Nei røyker ikke, og må si at røykeloven er digg!!!
Har jo prøvd å røyke. Røyket ganske mye på ungdomskolen egentlig, men var aldri avhengig... Sånn som dere er, nikotin slaver! :thepirate
Laszlo
Usch nej....Mamma säger att det inte är bra att röka :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement