return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
ריתוק בשלישות! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איך בקורס של כאלה חנונים אפשר לקבל ריתוק!?!


רועי חזר!


ואני רוצה לבוא להגנת החנונים בצבא...
זהו!
:wtf: :nervous:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
רועי חזר!


ואני רוצה לבוא להגנת החנונים בצבא...
זהו!
:wtf: :nervous:


:) :) :)

אתה עדיין לא שייך לצבא... אז אתה לא יכול לצאת להגנתם :D
DjChook
רועי.. גם אני לא שייך לצבא
:nervous:
idanhakia
quote:
Originally posted by DjChook
יש לך קשרים עם הרס"ר / משקיות משמעת של בסמ"ח ? :)



אני לא יודע אם של בסמ"ח
אבל של מקשלר אז יש לי...
בכל מקרה אני כמעט בטוח שהייתי יכול לסדר אותך שם...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
רועי.. גם אני לא שייך לצבא
:nervous:


פחחחחחחחחח
חן אתה צריך להיות הבן אדם הכי מסטול בעולם עם חטפת ריתוק ואתה אפילו עוד לא בצבא

חחחחחחחחחחחחחחחחח
אם הייתי עושה קד"צ וחוטף ריתוק הייתי שונא את הצבא עד יום שחרורי (תאמת זה המצב שלי עכשיו אני שונא את הצבא אמנם מסיבותי שלי וברגע שאתה שונא אתה לא בדיוק רוצה להיות שם אז הנה אני עושה 5-9 בפאנן....ותחשבו על זה...)

נ.ב.

הספירה לאחור החלה
עוד פחות מ-5 חודש חפש"ש!!!!
Hell_Copter
חן... אתה **** (אני מאמין שאתה כבר יכול להשלים לבד)1


ואילן...
הסמל שלי סיים היום רשמית את השירות שלו...
טכנית יש לו יום ראשון טיול לאילת על חשבון הגדוד עם כל מחזור אוגוסט 01 ואז אחרי הטיול חפש"ש
אבל הוא סיים וזה מה שחשוב...

קיצר הפואנטה היא שיש לך עוד 4 חודש אם לא פחות... לא? :)
DjChook
רועי בוא רד לאיזה כף או שתיים

קיצר חבר'ה, ריתוק לבסיס שלישות זה כייף !

גם ככה אני מסיים באיזה 21 (השבוע 23 אבל עזבו) אז להשאר לישון שם על איזה פיצה זה לא כזה נורא..
בכל מקרה גם ליל שישי שהעברתי שם לא היה רע בכלל.. באו "לבקר" אותי החברים וכאלה

קיצר.. פנאן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי בוא רד לאיזה כף או שתיים

קיצר חבר'ה, ריתוק לבסיס שלישות זה כייף !

גם ככה אני מסיים באיזה 21 (השבוע 23 אבל עזבו) אז להשאר לישון שם על איזה פיצה זה לא כזה נורא..
בכל מקרה גם ליל שישי שהעברתי שם לא היה רע בכלל.. באו "לבקר" אותי החברים וכאלה

קיצר.. פנאן


זה עדיין לא סותר את זה שאתה אחד מהאנשים הכי מסכנים שיש...
עוד לא בצבא וכבר אוכל ממנו חרא
אפשר לחשוב אתה בגיבוש ומתעללים בך או משהו
אתה כולה מול מחשב כל היום משחק פריסל או לבבות :wtf:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה עדיין לא סותר את זה שאתה אחד מהאנשים הכי מסכנים שיש...
עוד לא בצבא וכבר אוכל ממנו חרא
אפשר לחשוב אתה בגיבוש ומתעללים בך או משהו
אתה כולה מול מחשב כל היום משחק פריסל או לבבות :wtf:


אתה לא מתבייש רועי??
בזמן שאתה מתחפשן לך איפשהו בשטח חן מסכן את חייו יום אחר יום שעה אחר שעה במאבקו הנואש והבלתי מתפשר למצוא את כל המוקשים בשולה מוקשים מבלי להפסל...

כן כן חן שלנו כבר מתעסק עם מוקשים שזה הרבה יותר ממה שאתה עושה...
:)
DjChook
חחחחחחחחח

למרות שזה באסה כי תיאורטית חסמו לנו גישה למשחקים

שולה / סוליטר / פריסל / לבבות

הכל חסום

אבל ... יש מישהו שהצליח לפרוץ את זה כבר :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחח

למרות שזה באסה כי תיאורטית חסמו לנו גישה למשחקים

שולה / סוליטר / פריסל / לבבות

הכל חסום

אבל ... יש מישהו שהצליח לפרוץ את זה כבר :)


יוווו איזה עבריין!!!
אני מקווה מאוד שאתה לא מסתובב איתו
אחר כך יכולים לקשר אותך לכל מיני פשעים מסוכנים שהוא עשה ואתה תחטוף על זה בראש
הוא בטח גם דופק באנגים כל היום שם לא?
DjChook
אחחח הציניות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement