|
id-t radio show van 7 september
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
Heeft iemand deze op mp3-ook het eerste deel als het kan (hij draait simulation(had ik om gevraagd en hij deed het:D) dus beide delen van 7 september van armin van buuren
Greetz Muppet |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Muppet
Heeft iemand deze op mp3-ook het eerste deel als het kan (hij draait simulation(had ik om gevraagd en hij deed het:D) dus beide delen van 7 september van armin van buuren
Greetz Muppet |
Moet je ff SnuggLe of Glaniskanis lief vragen, die zullen m vast wel hebben en voor je uppen op Promowhores!!
GReeTZ |
|
|
| Muppet |
Willen glanis of snuggle asje asje asjeblieft dit voor mij uppen????????????? Zal ik heeeeeeeeeeeeel dankbaar zijn
Greetz Muppet |
|
|
| Dj Lex |
| Ja zou ik ook wel blij mee zijn. Zijn altijd lekkere sets met de nieuwste platen |
|
|
| Blik |
| voor de geinteresseerden........hij draaide ook Silverblue - Step Back, een wreed nummertje |
|
|
| magrec |
| het 2e uur was echt zwaar bruut helaas viel id-t radio weg tijdens hiddenflight....dus als iemand 1e en 2e uur heeft.................. uploaden?? |
|
|
| Muppet |
De hele relaxde tracklist:
22.00- 23.00
1. Double 99 feat. Sneaker Pimps- 7th High (Hydrogen Rockers mix) (BMG)
2. Bodyshock- Rain in the city (Bonzai promo)
3. Marco V.- Simulation (Free For All- promo)
TUNE OF THE WEEK: 4. Vaiio- Rapture (Riva remix) (Acetate)
5. King of Clubs- Revelation (Airwave remix) (Blackhole promo)
6. Silverblue- Step Back (Freaky promo)
7. Dave Davis- Resource (Bonzai)
8. Ayumi Hamasaki- Appears (Armin van Buuren's Sunset Dub)
CLASSIC: 9. Cygnus X- Orange theme (Eye-Q/ 1995)
10. Ultra- Free (unofficial, unreleased Johan Gielen remix?) (CDR)
23.00- 0.00-> Armin van Buuren Non-stop in the mix
1. Tetra Flux- Forever (Touche promo/ United)
2. Loafer- Travelogue (Blackwatch remix) (Hope)
3. Purple & Ronan- Future Blue (remix) (Transient)
4. Sandy vs. Sinesweeper- Shake it (Filterheads remix) (Infra-Red promo)
5. M.I.K.E.- Elements of Life (Bonzai Limited)
6. Harry Choo-Choo Romero- I want Out (I can't believe) ("Why must I deal with this s**t...") (Perfecto)
7. Sidewinder- Hidden Flight (Bootleg)
8. Simon Foy- Inside Out (BXR)
9. System7- High Plains (Voyager remix) (a-wave)
10. Graham Fee- System Overload
11. Rising Star- Clear Blue Moon (Armind/ United)
Dus glanis en snuggle ik smeek jullie upload deze 2 dingen asjeblieft!!!!!!!!
Greetz Muppet |
|
|
| Dj Lex |
Ik weet niet wat iedereen zo geweldig vind aan dat nummer, maar ik vind er echt geen klote aan. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik weet niet wat iedereen zo geweldig vind aan dat nummer, maar ik vind er echt geen klote aan. |
welkom bij de club lex, naja, mijn club dan, want ik vind er ook geen bal gehakt aan
ben eigenlijk wel geinteresseerd in beide uren, van het 2de uur ken ik niet zoveel liedjesdus die wil ik ook wel horen |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
mamn die roelt, heb je die RIVA mix wel gehoord dan, dat word een dikke knaller man, ik vind um egt toppie :D:D |
|
|
| magrec |
| hehe moet je de deep dish remix ook downloaden van vaiio heb ik net gedaan :D en dat is pas muziek..hehe het is wel uhm vrij traag.. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by magrec
hehe moet je de deep dish remix ook downloaden van vaiio heb ik net gedaan :D en dat is pas muziek..hehe het is wel uhm vrij traag.. |
die's idd ok relaxt, ik had hem al maar die riva mix doet't hem die's egt magisch. |
|
|
|
|