return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

track gezocht
View this Thread in Original format
joesterizor
hij werd vorig jaar al door tiesto op sensation gedraaid en laatst nog op dancevalley. Er zit een sampletje in van "youre not alone" "(vrouwenstem die zingt dat)Hoe heet dit nummer???
BTW hij draaide dit nummer op dvalley voor het nieuwe nummer van Marco V. Certainly.
alvast bedankt:conf: :conf: :conf:
Jesse
euh Olive - You're Not Alone? :D
dan de 2000 Mix, waarschijnlijk de A Mix, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Er zijn nog meer mixen van, oa Rollo & Sister Bliss, Aurora en de Oakenfold & Osborne Mix.

Was een paar jaar geleden een grote hit (in Top40).
joesterizor
ok vet hoor
breda rules!!! is magik goede platenzaak????
Jesse
jawel hoor, alleen nogal onoverzichtelijk af en toe..Maar verder wel wreed, Cor Fijneman staat regelmatig in de winkel, net als Montana en Dazzle. Zelfs Tiësto is er nog soms te vinden achter de toonbank...
joesterizor
past cor fijneman wel achter de toonbank??
Little Theseus
hehehe dat zal krap zijn ja.

Echt goed van die dj's dat ze niet arrogant worden en gewoon normaal genoeg blijven om ff achter die toonbank te gaan staan.
Maar als tiesto er staat lijkt mij toch dat er ineens heel wat meer mensen naar die winkel gaan!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by joesterizor
het nieuwe nummer van Marco V. Certainly.

Certainly, release date: 14/02/2001 :) niet errug nieuw dus :)
rellivisit
Ach ja, wat heet errug nieuw he. Gna gna. :toothless :toothless
Mysteric
Ik neem aan dat je Simulated bedoelt?? Die is volgens mij samen met GODD uitgebracht...
arno
simulated is volgens mij nog helemaal niet uit, dat is toch het eerste nummer van tiesto@dancevalley2001 ?.
simulated is iig nergens te vinden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement