|
Video: Fokused on Tour with Tiësto (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Nop!
"550 List failed. No port specified." |
"No port specified". Betyder alltså att du inte angett port.
ANGE PORT 10201 FÖR BÖVELEN ANNARS FUNKAR DET INTE!
Och finns det ingen ruta där man ska skriva in portnumret så skriv 212.37.110.209:10201 i host-fältet istället.
annars kan ni göra det enkelt för er och bara skriva
ftp://tranceaddict:[email protected]:10201/ i MSIE istället
Hoppas det hjälper er som inte kunnat ansluta innan :) |
|
|
| St_Andrew |
| asså, jag skrev in rätt port, kom inte in ändå, länken står o laddar nu, verkar icke funka... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Och Reveals "peka-finger-åt-laszlo-och-låtsas-som-det-regnar-dansen" på väg till Slagt är bara för härlig :D
|
:D:D:D
Jag diggar de två första minuterna bäst :p |
|
|
| Funfrock |
| jag var tvungen att stänga av passive mode för att jag skulle kunna lista katalogerna. så ett tips är att stänga av det.. kan iofs bli probs om ni sitter bakom nat/firewall |
|
|
| EsseT |
| O vad trevligt :) hoppas man inte kom med hehe...*smyger bakom kameran) Ska ta mig tid och kolla på den framöver :) |
|
|
| Scintilla |
Tack Laszlo, kom inte heller in på ftp:n när jag skrev in det själv (och ja, jag specifierade port). Men nu funkar det.
Tur att det bara är 1 timme och 37 minuter kvar.
Visst är det härligt med 0.5mbit...? :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Scintilla
Tack Laszlo, kom inte heller in på ftp:n när jag skrev in det själv (och ja, jag specifierade port). Men nu funkar det.
Tur att det bara är 1 timme och 37 minuter kvar.
Visst är det härligt med 0.5mbit...? :rolleyes: |
Vi får hoppas det är värt väntan :) |
|
|
| Scintilla |
Men alltså, nä... Efter att ha laddat ner filmen i ca 2 timmar, så kommer följande meddelande när den äntligen ska kopieras till min dator: "Ett fel uppstod vid kopieringen av filen."
men... nä :sadgreen:
Ingen film för mig :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men för tusan... ni bor ju i samma stad... Nu gör vi som så här att ni ses en sväng på stan i morgon så har Laszlo ett stycke CD-skiva med det hela på... Eller så får han rent av ha en privatvisning hemma hos sig :)
Bra idé va ? ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men för tusan... ni bor ju i samma stad... Nu gör vi som så här att ni ses en sväng på stan i morgon så har Laszlo ett stycke CD-skiva med det hela på... Eller så får han rent av ha en privatvisning hemma hos sig :)
Bra idé va ? ;) |
??? Bor Anna i Växjö...? Det var mer än jag visste om....en cd skiva kan lasselo bränna om så önskas...det kan jag nog bjuda på :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Laszlo
??? Bor Anna i Växjö...? Det var mer än jag visste om.... |
Scintilla
tranceaddict in training
Registered: May 2004
Location: Växjö, Sweden
:p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Scintilla
tranceaddict in training
Registered: May 2004
Location: Växjö, Sweden
:p |
Oj - står det info där också? haha...skaffar glasögon => :cool: |
|
|
|
|