|
Wat vinden wij van Roger Sanchez - Another Chance?
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
Ja, wat vinden wij TA-ers van een nummertje als Roger Sanchez - Another Chance?
Ik persoonlijk vind het echt een onwijs relaxed nummer! :cool: :cool: Maar wat vinden de andere TA-ers ervan?
Doet het nummer af omdat het geen trance is? Is het niet hard genoeg? Is het te vrolijk? Of vinden jullie het gewoon een onwijs goed nummer?
Vanavond draait die in Club More op de Ibiza Afterparty!!
Maar goed... reacties hier dus! :) |
|
|
| TranceFool |
| SUPER :D, eerste keer dat ik em hoorde as ik er al helemaal weg van echt superchill :) |
|
|
| Optimus Trance |
wel leuk nummer:)
maar t komt me nu een beetje de strot uit, nu ik m elke dag op de radio hoor en tv zie |
|
|
| Dj Lex |
| Ja niet slecht. Lekker rustig gewoon. Maar ik hoef hem idd ook nu niet veel meer te zien |
|
|
| michiel |
dat nummertje verveelt mij na 3 maanden nog niet hoor
maar ik zet ook steevast de radio en/of tv uit als ik die plaat zie/hoor
moeten jullie ook doen, heb je langer plezier van platen
later
michiel |
|
|
| Jesse |
| Lekker nummer gewoon. Kende hem nog niet voordat hij op tv/radio kwam, nooit de moeite genomen om hem te downloaden..Maar daar ben ik op teruggekomen :) |
|
|
| Remy D |
| Supernummer. Echt heel relaxed en kon er ook echt lekker op dansen op Beachbop. Daar werd ie best vaak gedraaid en iedere keer weer was het heel relaxed :D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
:) sweeeeeeeeeet
het Loveparade nummertje van Andreas en ik :) mooi hoor....lekker chill...krijg er geen genoeg van :) |
|
|
| Hazard |
| Erg relaxed nummer. Ik moet de hele tijd denken aan de mooie zomer die nu weg is als ik naar buiten kijk door het raam naar dit trieste weer. Gelukkig is er nog muziek :D |
|
|
| Blik |
| ik vind het ook een topnummertje, gewoon een lekker rustig nummertje op z'n tijd kan geen kwaad, en dit nummer is precies goed |
|
|
| -=WVG=- |
| Ja ik vind um ook errug goed...Mooi nummertje hoorrrr ! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik vind t wel een lekker 'chill-out' plaatje! :D |
|
|
|
|