|
Vizay - Citrus source (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
| Jag måste säga att detta var en mycket skön låt. Behaglig som fan att lyssna på. Skön stämning lixom. Däremot var trummorna lite för klena enligt min smak. Men overall så är låten skitbra! |
|
|
| montana |
| skön låt, bra breakbeat, bra melodi, sjyssta ideer, bra att du korta ner den från första versionen |
|
|
| Dioxys |
| möjligtvis ett bidrag till sweta-anthem tävlingen? :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Dioxys
möjligtvis ett bidrag till sweta-anthem tävlingen? :) |
kanske, beror lite på vad som händer närmsta veckorna :) |
|
|
| M1cro5lave |
Har kommenterat den i andra forumet redan :D
Den är riktigt bra! Den repeteras lite för mycket kanske, men jag vill verkligen inte säga att jag tröttnade på den under någon sekund. På så vis är det väldigt bra :D
Melodin är också otroligt bra, fastnar i huvudet på en och klistrar sig fast, hehe.
Bra att du kortade ner den också.
Mycket bra låt! Thumbs up! :toocool: |
|
|
| Kamelen |
| laddar hem nu.. får se hur det låter.. jag är superkräsen dock =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
När den här släpps på vinyl ska jag får mitt ex signat...
Deal Vizay ? ;) |
|
|
| Kamelen |
| vizay.. låten va helt ok faktiskt =) 6.7/10 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
När den här släpps på vinyl ska jag får mitt ex signat...
Deal Vizay ? ;) |
jag tycker hela SWE-TA ska få sina ex signade...
För hell, jag tycker att alla som har fått kontrakt på SWE-TA ska få sina ex av skivorna signade av er som fått ... eller? ;) |
|
|
| Vizay |
tackar kamelen (blev lite segt svar för jag såg inte dom senaste posterna :p)
och jag lovar härmed dyrt och heligt att om jag mot all förmodan skulle få den här låten signad så ska jag signera allas ex (förutsatt att ni köper dem själva, annars blire dyrt :p)
återigen, kul å se att man kan glädja många med låten :) |
|
|
| JayBee |
| såg inte tråden förrän idag. tankade just hem den, återkommer senare med en recension eller hur det nu stavas :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by JayBee
återkommer senare med en recension eller hur det nu stavas :) |
du stavade korrekt på ett ord som kan tyckas vara rätt svårstavat ;)
jag kom just på att den här låten har ett namn som är mkt snarlikt
Rank 1:s The Citrus Juicer |
|
|
|
|