return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Vizay - Citrus source (pg. 2)
View this Thread in Original format
Snakebyte
Jag måste säga att detta var en mycket skön låt. Behaglig som fan att lyssna på. Skön stämning lixom. Däremot var trummorna lite för klena enligt min smak. Men overall så är låten skitbra!
montana
skön låt, bra breakbeat, bra melodi, sjyssta ideer, bra att du korta ner den från första versionen
Dioxys
möjligtvis ett bidrag till sweta-anthem tävlingen? :)
Vizay
quote:
Originally posted by Dioxys
möjligtvis ett bidrag till sweta-anthem tävlingen? :)


kanske, beror lite på vad som händer närmsta veckorna :)
M1cro5lave
Har kommenterat den i andra forumet redan :D

Den är riktigt bra! Den repeteras lite för mycket kanske, men jag vill verkligen inte säga att jag tröttnade på den under någon sekund. På så vis är det väldigt bra :D
Melodin är också otroligt bra, fastnar i huvudet på en och klistrar sig fast, hehe.
Bra att du kortade ner den också.

Mycket bra låt! Thumbs up! :toocool:
Kamelen
laddar hem nu.. får se hur det låter.. jag är superkräsen dock =)
SteveTranz4ever
När den här släpps på vinyl ska jag får mitt ex signat...

Deal Vizay ? ;)
Kamelen
vizay.. låten va helt ok faktiskt =) 6.7/10
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
När den här släpps på vinyl ska jag får mitt ex signat...

Deal Vizay ? ;)



jag tycker hela SWE-TA ska få sina ex signade...
För hell, jag tycker att alla som har fått kontrakt på SWE-TA ska få sina ex av skivorna signade av er som fått ... eller? ;)
Vizay
tackar kamelen (blev lite segt svar för jag såg inte dom senaste posterna :p)

och jag lovar härmed dyrt och heligt att om jag mot all förmodan skulle få den här låten signad så ska jag signera allas ex (förutsatt att ni köper dem själva, annars blire dyrt :p)


återigen, kul å se att man kan glädja många med låten :)

JayBee
såg inte tråden förrän idag. tankade just hem den, återkommer senare med en recension eller hur det nu stavas :)
Glorie
quote:
Originally posted by JayBee
återkommer senare med en recension eller hur det nu stavas :)


du stavade korrekt på ett ord som kan tyckas vara rätt svårstavat ;)

jag kom just på att den här låten har ett namn som är mkt snarlikt
Rank 1:s The Citrus Juicer
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement