return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
WTF Studio 14!!?
View this Thread in Original format
DJ-RED
God dag.
Jeg greide å rote meg bort til en side som heter http://studio14.oslocity.org/
Lars Holte m/venner har radioprogram på DI.fm med video sending?? OMG!:crazy:
Playlist Lars Holte

Oceanlab - Sattelite
Envio - Time to say goodbye (passive mix)
Endre - Kallocain (original)
M.I.K.E. presents Fascinated - Totally fascinated
Binary Finary - 1998
Michel de Hey vs Secret Cinema - Another sweater
Mr. Sam - Mujavo (Mr. Sam remix)
Niels van Gogh - Pulvertum (original remix)
Smith & Pledger - Forever (instrumental)
DJ Tiesto - Love comes again (Mark Norman remix)
Vincent de Moor - Flowtation
Allegro - Moments in love

nice playlist ass!

visste dere som detta showet på di.fm?
Sand Leaper
Hæh? Trodde Lars hadde gått over til å spille club/hard house jeg.

edit: kanskje litt vel mange classics i de chartene der...
noonboy
11. Juni er visst neste gang
KrissO
Jepp, det er vel et månedlig show. DJ Moore henger jo på forumet her =) Og snurrer og hver Torsdag på TranceSphere Radio =)
ziddy
quote:
Originally posted by DJ-RED
God dag.
Jeg greide å rote meg bort til en side som heter http://studio14.oslocity.org/
Lars Holte m/venner har radioprogram på DI.fm med video sending?? OMG!:crazy:
Playlist Lars Holte

Oceanlab - Sattelite
Envio - Time to say goodbye (passive mix)
Endre - Kallocain (original)
M.I.K.E. presents Fascinated - Totally fascinated
Binary Finary - 1998
Michel de Hey vs Secret Cinema - Another sweater
Mr. Sam - Mujavo (Mr. Sam remix)
Niels van Gogh - Pulvertum (original remix)
Smith & Pledger - Forever (instrumental)
DJ Tiesto - Love comes again (Mark Norman remix)
Vincent de Moor - Flowtation
Allegro - Moments in love

nice playlist ass!

visste dere som detta showet på di.fm?


Det visste jeg ikke.. takk for info :)
moore
quote:
Originally posted by DJ-RED
visste dere som detta showet på di.fm?


Ja! Jeg spilte der første showet.
dj_alfi
haha.. roland spiller der... han er vill azz... hver gang jeg kommer inn på filter så r d bare "hey roland! har du no hardhouse på lur eller?" så går han inn på bakrommet og henter en svær bunke... like lættis hver gang
Sand Leaper
quote:
Originally posted by dj_alfi
haha.. roland spiller der... han er vill azz... hver gang jeg kommer inn på filter så r d bare "hey roland! har du no hardhouse på lur eller?" så går han inn på bakrommet og henter en svær bunke... like lættis hver gang


:stongue:
chem-x
Lars Holte har alltid hoppet fra genre til genre..

9?-97 var det vel mest acid-techno, da det var det mest populære i scenen.

98-2000 var det omtrent bare trance som telte så da spilte han det..

2000-2002 var det mest hardhouse og club i Oslo, da spilte han det.

2002+ har det vært litt av hvert, men han tilpasser seg enten det er progressivt, trance-klassikere eller hardhouse.

Ingenting galt i det, men han har vel egentlig ingen konkret definert spillestil han sverger til.

:)
Sand Leaper
quote:
Originally posted by chem-x
Lars Holte har alltid hoppet fra genre til genre..

9?-97 var det vel mest acid-techno, da det var det mest populære i scenen.


Husker Ørjan sa at han spilte gabber tidlig på 90-tallet som DJ Nerdic Ravel (sic). Stemmer det?


quote:

Ingenting galt i det, men han har vel egentlig ingen konkret definert spillestil han sverger til.


Nå, jeg vet nå ikke det. Virker som han har hoppet fra trend til trend i mine øyne..

chem-x
DJ Nerdic Ravel ja hehe.. før min tid, men jeg husker Ørjan skrev det.


Holte er sikkert en ok kar han :)


Tror han produserte noe greier en gang i tiden også.
DJ-RED
quote:
Originally posted by chem-x
DJ Nerdic Ravel ja hehe.. før min tid, men jeg husker Ørjan skrev det.


Holte er sikkert en ok kar han :)


Tror han produserte noe greier en gang i tiden også.


Ja han har blant annet vært med på å lage forskjellige sanger under navnet D/A/C.
Jeg har den ene 12" dems D/A/C - Sound Of O/C
quote:

Tracklisting:
A1 Future (Original Mix)
AA1 Spectrum (Nuclear Productions Mix)
remix by Dave Randall
AA2 Spectrum (D/A/C Remix)
copy 'n paste fra discogs :clown:


Ganske bra. Techno/acid greier.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement