|
Captured Moments 8 Juli @ Bar & Kök, Linköping (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
En dryg vecka kvar mina vänner... Vilka ska dit hand upp
*hand upp*
Kommer bli sköj som fasen de här |
|
|
| Proximus |
| om vissa saker löser sig så ska jag nog med också. |
|
|
| Kamelen |
| hahaha dör =) lfe visste inte du höll hus här oxo.. hmm du vet vem som kommer =) (= =) (= yea..zie kameljäveln! =) (= =) (= .. måste bara lösa lite med jobb och sånt.. men ingeting är omöjligt.. inte ens att bajsa i motvind i rymden |
|
|
| Funfrock |
ska iväg lite en sväng och kommer inte hem förrän på torsdag, men om jag inte kommer hem försent bär det av direkt till linköping.
blir det förfest nånstans? :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Funfrock
ska iväg lite en sväng och kommer inte hem förrän på torsdag, men om jag inte kommer hem försent bär det av direkt till linköping.
blir det förfest nånstans? :D |
De e la bara å sätta sig i nån park med en klase bira :)
Kamelpöjk... Skicka en bild till mig så du hamnar med på http://sweta.mine.nu så man kan morsa på dig eller så morsar du till på mig... :)
proximus... kolla dina PM :) |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
De e la bara å sätta sig i nån park med en klase bira :)
Kamelpöjk... Skicka en bild till mig så du hamnar med på http://sweta.mine.nu så man kan morsa på dig eller så morsar du till på mig... :)
proximus... kolla dina PM :) |
steve =) jag är rädd för dig.. tänk om du bits.. men du vet att kamelor har starta tänder och söta pukklor! jag kommer och säger "Hej steve..jag som är kamelen" så kan vi ta bild då så hamnar jag på the-site-to-visit! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kamelen
steve =) jag är rädd för dig.. tänk om du bits.. men du vet att kamelor har starta tänder och söta pukklor! jag kommer och säger "Hej steve..jag som är kamelen" så kan vi ta bild då så hamnar jag på the-site-to-visit! |
Hahaha... knasputte... den enda som bits här på sweta är jofawe :toothless |
|
|
| Kamelen |
| =) (= =) (= hur ska man ta sig dit då? åka bil eller tåg? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nån som sak med ner från Sthlm ???
Jag har full bil men Stonefield (Fredrik) behöver fylla sin...
4444 |
|
|
| Kamelen |
| jo jag ska ner från sthlm.. vet några till som ska med härifrån =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Om ett par minuter börjar jag rulla ner mot Linköping och Captured Moments... i bilen en liten blandning... DJ Mistake... Rouzbeh, Omid (Proximus) & Can.... Kommer bli äckligt varmt i bilen... ACn är ur funktion :p Men fläkten funkar jue...
Vet att Envio kommer dyka upp ett par timmar senare... :)
Zez där nere ni som ska dit... |
|
|
| reveal |
| Fan va mkt fester det ska vara nu lagom till man har börjat jobba :whip: |
|
|
|
|