return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Captured Moments 8 Juli @ Bar & Kök, Linköping (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
En dryg vecka kvar mina vänner... Vilka ska dit hand upp

*hand upp*

Kommer bli sköj som fasen de här
Proximus
om vissa saker löser sig så ska jag nog med också.
Kamelen
hahaha dör =) lfe visste inte du höll hus här oxo.. hmm du vet vem som kommer =) (= =) (= yea..zie kameljäveln! =) (= =) (= .. måste bara lösa lite med jobb och sånt.. men ingeting är omöjligt.. inte ens att bajsa i motvind i rymden
Funfrock
ska iväg lite en sväng och kommer inte hem förrän på torsdag, men om jag inte kommer hem försent bär det av direkt till linköping.

blir det förfest nånstans? :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Funfrock
ska iväg lite en sväng och kommer inte hem förrän på torsdag, men om jag inte kommer hem försent bär det av direkt till linköping.

blir det förfest nånstans? :D

De e la bara å sätta sig i nån park med en klase bira :)


Kamelpöjk... Skicka en bild till mig så du hamnar med på http://sweta.mine.nu så man kan morsa på dig eller så morsar du till på mig... :)

proximus... kolla dina PM :)
Kamelen
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
De e la bara å sätta sig i nån park med en klase bira :)


Kamelpöjk... Skicka en bild till mig så du hamnar med på http://sweta.mine.nu så man kan morsa på dig eller så morsar du till på mig... :)

proximus... kolla dina PM :)


steve =) jag är rädd för dig.. tänk om du bits.. men du vet att kamelor har starta tänder och söta pukklor! jag kommer och säger "Hej steve..jag som är kamelen" så kan vi ta bild då så hamnar jag på the-site-to-visit!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kamelen
steve =) jag är rädd för dig.. tänk om du bits.. men du vet att kamelor har starta tänder och söta pukklor! jag kommer och säger "Hej steve..jag som är kamelen" så kan vi ta bild då så hamnar jag på the-site-to-visit!


Hahaha... knasputte... den enda som bits här på sweta är jofawe :toothless
Kamelen
=) (= =) (= hur ska man ta sig dit då? åka bil eller tåg?
SteveTranz4ever
Nån som sak med ner från Sthlm ???

Jag har full bil men Stonefield (Fredrik) behöver fylla sin...


4444
Kamelen
jo jag ska ner från sthlm.. vet några till som ska med härifrån =)

SteveTranz4ever
Om ett par minuter börjar jag rulla ner mot Linköping och Captured Moments... i bilen en liten blandning... DJ Mistake... Rouzbeh, Omid (Proximus) & Can.... Kommer bli äckligt varmt i bilen... ACn är ur funktion :p Men fläkten funkar jue...

Vet att Envio kommer dyka upp ett par timmar senare... :)


Zez där nere ni som ska dit...
reveal
Fan va mkt fester det ska vara nu lagom till man har börjat jobba :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement