|
NOTA Kart
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
| Tenkte at det kunne gjort seg med et kart over hvor de ulike NOTAs befinner seg her i landet. Jeg lagde et selv for en stund siden som ligger her, men det er voldsomt utdatert og ikke særlig solid håndtverk :p Er det noen som kunne tenke seg å lage dette? Jeg kan stille med webspace når det evt. er ferdig. |
|
|
| Airlab |
Hmm tenk hvis det er noen nordmenn som bor på Svalbard da? :rolleyes: :rolleyes:
Svalbard er ikke på kartet... :p |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Airlab
Hmm tenk hvis det er noen nordmenn som bor på Svalbard da? :rolleyes: :rolleyes:
Svalbard er ikke på kartet... :p |
Fant ingen jeg kunne bruke i farta, og det var ingen som meldte seg heller så :p |
|
|
| DJ_Audun |
| Meget god Idé. Alle nordmenn kan vel poste hvor de bor her, så lager en eller annen det? |
|
|
| DJ-RED |
| Hmm jeg mente det var allerede en som hadde lagd ett sånt kart jeg... Tror hyperfreak vet noe om det. ;) |
|
|
| HyperFreak |
| quote: | Originally posted by DJ-RED
Hmm jeg mente det var allerede en som hadde lagd ett sånt kart jeg... Tror hyperfreak vet noe om det. ;) |
What? Hmmm.. eneste kartet jeg vet om er det som Sand Leaper lagde for en stund siden. Som han forøvrig nevnte i den første posten. :tongue2 |
|
|
| reveal |
| Heheh, känner igen både idén och kartan ;) |
|
|
| netroM |
Drøbak er ik der jo!
ganske få av oss der :( , men allikevel! |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by netroM
Drøbak er ik der jo!
ganske få av oss der :( , men allikevel! |
Poenget var at det skulle lages et nytt et for faen :whip: :p |
|
|
| alieu |
| Hvor mange norske medlemmer er det her? noen som vet sånn ca?? |
|
|
| DJ_Audun |
| Jeg tipper at det er registret noe mellom 100 og 200 et sted. Kanskje 20 er aktive? Dette var vel egentlig bare gjetting:p |
|
|
| dj_alfi |
| sleng mg på mappet... sleng mg på asker da du ikke finner røyken på ett så stort kart |
|
|
|
|