return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
NOTA Kart
View this Thread in Original format
Sand Leaper
Tenkte at det kunne gjort seg med et kart over hvor de ulike NOTAs befinner seg her i landet. Jeg lagde et selv for en stund siden som ligger her, men det er voldsomt utdatert og ikke særlig solid håndtverk :p Er det noen som kunne tenke seg å lage dette? Jeg kan stille med webspace når det evt. er ferdig.
Airlab
Hmm tenk hvis det er noen nordmenn som bor på Svalbard da? :rolleyes: :rolleyes:

Svalbard er ikke på kartet... :p
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Airlab
Hmm tenk hvis det er noen nordmenn som bor på Svalbard da? :rolleyes: :rolleyes:

Svalbard er ikke på kartet... :p

Fant ingen jeg kunne bruke i farta, og det var ingen som meldte seg heller så :p
DJ_Audun
Meget god Idé. Alle nordmenn kan vel poste hvor de bor her, så lager en eller annen det?
DJ-RED
Hmm jeg mente det var allerede en som hadde lagd ett sånt kart jeg... Tror hyperfreak vet noe om det. ;)
HyperFreak
quote:
Originally posted by DJ-RED
Hmm jeg mente det var allerede en som hadde lagd ett sånt kart jeg... Tror hyperfreak vet noe om det. ;)

What? Hmmm.. eneste kartet jeg vet om er det som Sand Leaper lagde for en stund siden. Som han forøvrig nevnte i den første posten. :tongue2
reveal
Heheh, känner igen både idén och kartan ;)
netroM
Drøbak er ik der jo!
ganske få av oss der :( , men allikevel!
Sand Leaper
quote:
Originally posted by netroM
Drøbak er ik der jo!
ganske få av oss der :( , men allikevel!

Poenget var at det skulle lages et nytt et for faen :whip: :p
alieu
Hvor mange norske medlemmer er det her? noen som vet sånn ca??

DJ_Audun
Jeg tipper at det er registret noe mellom 100 og 200 et sted. Kanskje 20 er aktive? Dette var vel egentlig bare gjetting:p
dj_alfi
sleng mg på mappet... sleng mg på asker da du ikke finner røyken på ett så stort kart
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement