|
HP Photo smart 945! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RoMNeT |
| quote: | Originally posted by eXeTik
זום
X11
מספיק להכל
שום בעיות עם פלאש
ואני מצלם המון בלילה
יש לה גם עדשה מאוד איכותית |
דבר ראשון אני התכוונתי במעודונים, התמונות יוצאות די חראה ולא בפוקוס בעיקר בגלל הפלאש שלה שהוא יחסית לא חזק, ברחוב בלילה התמונות יצאו יותר טוב כמובן כי התנאים יותר נוחים לצילום
העדשה באמת איכותית
והזום הוא 3, שתדע מראש זום דיגטלי לא נחשב, כי הוא לא שווה גרוש לכן הזום שלה לא ממש מספיק, אומנם אפשר להוסיף מכיפלים וזה וככה להגדיל את הזום האופטי שלה אבל זה יעלה לא קצת כסף |
|
|
| Flotser |
שונא מצלמות.
:eek: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by RoMNeT
דבר ראשון אני התכוונתי במעודונים, התמונות יוצאות די חראה ולא בפוקוס בעיקר בגלל הפלאש שלה שהוא יחסית לא חזק, ברחוב בלילה התמונות יצאו יותר טוב כמובן כי התנאים יותר נוחים לצילום
העדשה באמת איכותית
והזום הוא 3, שתדע מראש זום דיגטלי לא נחשב, כי הוא לא שווה גרוש לכן הזום שלה לא ממש מספיק, אומנם אפשר להוסיף מכיפלים וזה וככה להגדיל את הזום האופטי שלה אבל זה יעלה לא קצת כסף |
קודם כל אם אתה קונה מצלמה לצילום במועדונים קנה משהו הרבה יותר זול
הם במילא אומרים לך לכווץ אחושרמוטה את התמונה
דבר שני- האיי80 נחשבת לטחת היותר טובות בשוק החובבני
אם אתה הולך לצלם במועדונים זה אחלה מצלמה
וחוצמזה- ברגע שתדע להשתמש בכל מצלמה שתקנה באופן מקצועי- טתדע לכוון את ה
manual mode
לפי זמן חשיפה, פלאש, מהירות צמצם ו
iso
לא תהיה לך שום בעיה
רק תדאג לקחת מצלמה מקצועית מספיק שיהיה לה את כל הפונקציות האלה במצב ידני |
|
|
| cluBBer |
קניתי לפני שבוע תמצלמה
היא עלת לי 1850
הייתה לי גם הנחה של עובד
עכשיו יש לך מבצע של טרייד אין , 350 שח הנחה על מצלמה ישנה , לא משנה איזו
+
הנחה על פיתוח תמונות בשווי המצלמה לשלושה שנים , כלומר אתה מקבל החזר של 50% ממחיר הצילום
יענו תמונה 10 על 15 תעלה לך 50 אג
אתה מעלה קובץ לשרת של האתר והם שולחים לך את התמונות בדואר הביתה
קיצור מצלמה משהו בת זונה
היא רק נראת שבירה , הפלסטיק זה רק בשביל יופי , לפי דעתי , מתחת
לפלסטיק מתכת
זום משהו בן זונה , בשביל חובבן זה מספיק ביותר
אבל מה , בגלל שזום טוב המצלמה קצת יותר גדולה
| quote: | | אין מוצרים נלווים למצלמה בארץ (עדשות, פילטרים וכו |
מי צריך את אותם
חוץ מזה אחי , נראה לי המחיר שאמרת יכול להיות של מצלמה מחודשת בלבד
הנה כמה תמונות שעשיתי על ידי המצלמה
רזולוציה : 5 מגע פיקסל
מצב : אוטומט
הקטנתי אותן ב 60 אחוז , כי ככה הן יותר מידי גדולות
 |
|
|
| RoMNeT |
| quote: | Originally posted by eXeTik
קודם כל אם אתה קונה מצלמה לצילום במועדונים קנה משהו הרבה יותר זול
הם במילא אומרים לך לכווץ אחושרמוטה את התמונה
דבר שני- האיי80 נחשבת לטחת היותר טובות בשוק החובבני
אם אתה הולך לצלם במועדונים זה אחלה מצלמה
וחוצמזה- ברגע שתדע להשתמש בכל מצלמה שתקנה באופן מקצועי- טתדע לכוון את ה
manual mode
לפי זמן חשיפה, פלאש, מהירות צמצם ו
iso
לא תהיה לך שום בעיה
רק תדאג לקחת מצלמה מקצועית מספיק שיהיה לה את כל הפונקציות האלה במצב ידני |
A80
באמת אחת הטובות בשוק לצלם החובנני אבל היא לא הכי טובה במחיר שלה
צילום במעודונים היא לא טובה, תבין אני ראיתי מספיק תמונות שלה בצילום במעודונים של מספר צלמים כדי להגיע למסקנה זאת
וזה במיוחד שהפוקוס שלה לא הכי טוב בתנאי מועדון וזה בעיקר בגלל הפלאש החלש שלה
אני אישית מצלם תמיד על מצב ידני במעודונים, ההגדרות שאני לרוב משתמש בהם הם:
ISO 200
1/10
F 3.5
MF 1 meter
כמבון לפעמיים אני משנה את ההגדרות כי תנאי הצילום משתנים, כאילו בצילומי קהל רוקד, כאשר יש עשן וכו
אגב אם רוצים לצלם באתר נורמלי כמו אטרף, אקזיט או לילה אז אתה צריך מצלמה טובה
אבל כמובן שבשביל אתרים כמו וי אי פיק, קלאבטיים, חוטיני, סייל איבינט וכו' לא צריך מצלמה טובה כל כך, כי האתרים האלו פועלים על כמות ולא על איכות |
|
|
| RoMNeT |
cluBBer
דבר ראשון פילטרים הם מאוד שימושים \:
דבר שני פיתוח תמונה עולה בין 60 ל75 אגורות ולא שקל לפחות איפו שאני מפתח
דבר שלישי אם כבר מעלים תמונות אז קבלו כמה תמונות שלי מהאולימפוס 740סי, כל התמונות צולמו במעודונים:



וקחו לעומת זאת גלריה של חבר שלי (לאתר דפוק בשם קלאבטיים) שהוא צילם ב
HP 945:
http://www.clubtime.co.il/gallery/i...b&date=03.06.04
ואם בא לכם להשוואת לגלריה שלי מאותו מסיבה אז קחו:
http://www.exit.co.il/PartyPics/Party.aspx?partyID=1561
אפשר לראות בבירור את ההבדל בין התמונות של 2 המצלמות |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by cluBBer
קניתי לפני שבוע תמצלמה
היא עלת לי 1850
הייתה לי גם הנחה של עובד
עכשיו יש לך מבצע של טרייד אין , 350 שח הנחה על מצלמה ישנה , לא משנה איזו
+
הנחה על פיתוח תמונות בשווי המצלמה לשלושה שנים , כלומר אתה מקבל החזר של 50% ממחיר הצילום
יענו תמונה 10 על 15 תעלה לך 50 אג
אתה מעלה קובץ לשרת של האתר והם שולחים לך את התמונות בדואר הביתה
קיצור מצלמה משהו בת זונה
היא רק נראת שבירה , הפלסטיק זה רק בשביל יופי , לפי דעתי , מתחת
לפלסטיק מתכת
זום משהו בן זונה , בשביל חובבן זה מספיק ביותר
אבל מה , בגלל שזום טוב המצלמה קצת יותר גדולה
מי צריך את אותם
חוץ מזה אחי , נראה לי המחיר שאמרת יכול להיות של מצלמה מחודשת בלבד
הנה כמה תמונות שעשיתי על ידי המצלמה
רזולוציה : 5 מגע פיקסל
מצב : אוטומט
הקטנתי אותן ב 60 אחוז , כי ככה הן יותר מידי גדולות
|
!!!וואי אחי...ידעתי שמצלמה טובה
נראה לי בסוף אלך על עליה...
צריך עכשיו רק לחפש איזו מכירה פומבית או משהו בסגנון כדי להקטין את ההוצאות כמה שאפשר עד למינימום...:D |
|
|
| cluBBer |
אני מבין שמשמאל זה חבר שלך , כי יש לו 945 ביד
אני בטוח שהוא מצלם ב 1 מגע פיקסל
רואים שאיכות של התמונות שלו זבל , אני בטוח שזה לא בגלל המצלמה
כמה אתה מצלם?
ושחכתי לציין שהתמונה השניים צולמה בזום מאד גבוה , כי הדבר שצולם שם הוא בסהכ באורך של 10 סמ
אחי אני בדקתי את נוסע הפומביות וכאלה , ולא מצאתי בשום מקום מכירה פומבית
אני שאלתי אנשים שמבינים את העניין בחנות אצלי
ואמרו לי לך או על
A80 של קנון
או על 945
תסתכל על המחירון של החנות שבו אתה מקבל את ההנחה
http://www.panorama.co.il/Default_f...PhotoPrints.asp
ועוד דבר , זיכרון שתקבל הוא 128 מגע
אתה יכול לצלם 98 תמנות ברזולוציה של 5 מגע פיקסל
תיסתכלו טוב בין רגלייה
משהו טוב |
|
|
| RoMNeT |
אני מצלם על
1600 * 1200
או
1280 * 960
לרוב, אבל לפעמיים משנה את הרזולוציה
חבר שלי צילם על אותו רזולוציה פחות או יותר
פשוט איך להגיד הפוקוס ב
HP
לא ממש טוב בצילום במעודונים והוא עוד צילם על פוקס ידני אם אני לא טועה
אני מפתח את התמונות באולפני אסף הנה לינק למחירון שלהם:
http://www.u-a.co.il/new_photos/prices.asp
אם אתה שולח מעל 500 תמונות לפיתוח אז המחיר יורד ל0.6 אגורות לתמונה |
|
|
| cluBBer |
סתם לידע כללי
התמונה שנייה
באוריגינאל
2608 : 1952 פיקסלס
הקטנתי אותה ב 60 אחוז
1043 : 781 פיקסלס
עדיין לא הבנתי עד הסוף את הקטע של
5.3 MP |
|
|
| Shahar |
טלטול,
מה שאמרו לגבי איצ'פי (שהם לא כאלה טובים במצלמות) זה דיי נכון... אני יודע שהעדשה שלהם לא משהו
למרות ש 945 באמת פצצה וטובה...
אבל לקנון יש עדשה יותר טובה מאייצ'פי באחריות
וכן
canon a80
בת זונה ואיכותית וטובה,
וזה שיש לה זום 3 לא מפריע לאף אחד
התמונות יוצאות באיכות שלדעתי יותר טובה מה 945
אבל תלוי בך..
לדעתי לך לאופיס דיפו\שקם אלקטריק ותברר על המצלמות שאמרו לך פה...
אם תרצה גם יראו לך איך יוצאוןת התמונות שם וזה יעזור לך להחליט |
|
|
| Triple-z |
לא שאני רוצה לבאס את מי שכבר קנה, פשוט ראיתי את זה רק עכשיו
לדעתי HP חרא במצלמות
ואני מדבר מנסיון היה לי HP photosmart 735 3.2MP
קניתי כמובן בגלל המחיר והמאפיינים שנראו סבבה
לדעתי האיכות שלהם על הפנים ובכלל לא הייתי מרוצה מהמצלמה הזאת
אני לא יודע לגבי ה- 945 אולי היא טובה אבל לדעתי יש הרבה יותר טובות
אני מכרתי את ה- HP שלי
וקניתי CANON Powershot S400
שהיא קומפקטית ומעולה 4 מגהפיקסל..
כמובן שהיא יותר יקרה מה- HP
אבל על איכות משלמים, ותאמינו לי שיש הרבה הבדל, גם באיכות תמונה וגם באיכות של המצלמה עצמה, ומקרה הזה כדאי להשקיע במשהו טוב..
אני מרוצה ממנה מאוד
סתם שתדעו אם זה עוזר למישהו :rolleyes: |
|
|
|
|