return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Maandelijkse Black Hole avond in Club Zyon
View this Thread in Original format
johndeM
Het toonaangevende dance label Black Hole Recordings zal vanaf juli een maandelijkse avond gaan hosten in de nieuwe Club Zyon aan de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam.
Op deze maandelijkse avonden zullen producers en dj’s van het Black Hole Recordings label hun nieuwste en meest exclusieve producten ten gehore brengen.

Black Hole Recordings is bekend voor het de kwalitatieve trance en techno en is een vooruitstrevend leider geweest in de internationale dance scène.
Naast een grote superster als Tiësto vertegenwoordigt Black Hole ook Cor Fijneman, Ton T.B. (Three Drives), Mark Norman en Mojado.
Bijna alle trance, techno en house dj’s brengen Black Hole Releases mee in hun koffer over de hele wereld.
In de 7 jaar dat het label bestaat zijn er verschillende anthems uitgekomen zoals Umek’s Gatex, Raplhie B’s Massive, Jaimy & Kenny D’s Keep On Touching Me en natuurlijk Tiësto’s Flight 643, stuk voor stuk klassiekers in de snelle wereld van dance.
Op deze maandelijkse avonden in Club Zyon zullen alle facetten van het Black Hole label naar voren komen, op alle gebieden van dance muziek.
De eerste avond op 10 Juli is voor de drie dj’s waar nu de meeste aandacht naartoe gaat, Cor Fijneman, Mark Norman en Dj Ton T.B. (Three Drives).
Dj Ton T.B. heeft wellicht de meest besproken trance plaat van 2004 op zijn naam staan, Dream Machine.
Al maanden werd deze plaat gedraaid door Tiësto en de hype duurt nog altijd voort, in Engeland wordt deze plaat al beschouwd als dé grote trance kraker voor het komende Ibiza seizoen.
Mark Norman’s carrière gaat ook als een speer en de zojuist uitgebrachte Phantom Manor bestormt de mondiale dance lijsten.
Als dj stond Mark Norman op Trance Energy, Defqon 1 en naast Tiësto tijdens de Just Be optredens in Amsterdam en Manchester.
Cor Fijneman scoorde met Venus, Meant To Be Your Lover vorig jaar al een grote hit en met de huidige single Healing gaat het al net zo goed.
Cor heeft al op alle grote festivals gedraaid in binnen –en buitenland en heeft een bijzonder drukke agenda in 2004.
De eerste avond is niet alleen de eerste Black Hole avond, maar ook de officiële opening van Club Zyon.
Black Hole Recordings zal in samenwerking met Club Zyon zorgen voor een warme sfeer waarin kwalitatieve muziek hoog in het vaandel staat.

Meer informatie op www.blackholerecordings.com en www.clubzyon.com

Adres : Nieuwezijds Voorburgwal 161
Tijd : 22:00 – 05:00

Entrance Fee :
VV : Eur 13
Deur: Eur 15

Cor Fijneman
Ton T.B
Mark Norman

Voorverkoop adressen

Amsterdam
Aub Ticketshop hoek leidseplein/marnixstraat
Cyberdog, Spuistraat 250
Dancetracks, Nieuwe nieuwstraat 69
Midtown records, Nieuwedijk 104
Outland Records, Zeedijk 22

Breda
Magik the record store , nieuwstraat 46

Telefonisch
AUB uitlijn 0900-0191
Tim81
Volgens mij is die tent al een tijdje geopend... Op de foto's ziet het er niet heel bijzonder uit. Ik ben benieuwd naar de maandelijkse Black Hole Night, hoe lang zullen ze dat volhouden met hun stal?!

Het is wel waar dat Mark Norman (Phantom Manor) en Ton TB (Dream Machine) allebei een hele vette plaat hebben uitgebracht, dus wie weet belooft dat wat voor de toekomst! Ik zal deze avondjes zeker in de gaten houden...
Matthijs
Ton TB gaat natuurlijk al een tijdje mee in de dancescene met onder andere z'n Three Drives producties, maar zeker jongens als Mark Norman hebben weinig draai-ervaring. Denk dat dit wel een leuke uitdaging voor ze is, nu moeten ze natuurlijk echt zelf de kar trekken ipv tiësto. Geen van allen vind ik overigens echt de moeite waard als DJ, dus denk niet dat ik hier vaak heen zal gaan...
Yarnie
Ja ben laatst ook toevallig bij die tent geweest zag er opzich wel mooi uit maar der waren volgens mij 20 mensen binnen....Hoop dat het met die avonden wat drukker wordt...
Asperge
waarom spreken ze over mark norman in enkelvoud:p
HardKiller
Omdat er maar 1 van de 2 ook echt daait?
DjRV
denk wel dat ik hier regelmatig te vinden ga zijn, het zij op dansvloer of ergens anders ..
Tim81
Nieuw initiatief in Club Zyon!
Op zich wel een leuk idee...
Dus voor alle (slaapkamer-)dj's alhier; stuur je demo in en wie weet sta jij binnenkort in Club Zyon

Draaien met je held @ Club Zyon

De Joy Division bestaat uit een groepje jonge enthousiaste muziekliefhebbers die vinden dat de donderdag in Amsterdam een beetje ingekakt is. Daarom hebben zij de handen ineengeslagen en Joy Division opgericht. De gedachte achter de feesten van Joy Division is heel simpel: Neem twee DJ's van naam, één nieuwkomer, hou de entreeprijs lekker laag en je hebt het recept voor een leuk feestje.

Terug naar de titel; hoe kom je te draaien met je held? Simpel, je stuurt de jongens van Joy Division even een mailtje met daarin een bio'tje en een downloadlink voor een mix. Heb je niets online staan, mail dan even en je krijgt een postadres waar je je cd naartoe kunt sturen. Stuur geen mixen per mail, want die bouncen! Stuur je bio's en links naar [email protected]. Word jij uitgekozen, dan laat Zyon niet alleen jou komen, maar je 20 beste vrienden zijn ook welkom!

Joy Division begint donderdag 30 september, kost slechts €8.- en wordt gehouden in Area 1 van Club Zyon. Onderstaand zie je al vier nieuwkomers en hun helden staan:

donderdag 30 september:
Marcello
Quinten de Rozario
introducing Daniel Darque

donderdag 7 oktober:
Secret Cinema
Marnix
Introducing: Cliff Coenraad

donderdag 14 oktober:
Luciën Foort
Per
Introducing: Dennis van Dongen