|
Wanneer is tiesto nou in de essential mix?????
|
View this Thread in Original format
| michiel |
weet iemand dit?
laatst zei iemand hier dat het 7 sept was, maar gister was hij niet geloof ik dus wanneer wel????
later
michiel |
|
|
| Dj Lex |
| Dat is vanavond. Wat ik nu ga zeggen weet ik niet helemaal zeker, maar ik geloof om 1 of 2 uur op BBC 1 |
|
|
| Vinyl Boy |
wow, is dit 1 van die sets waarvan je later aan je kleinkinderen kunt vertellen: "toen ik nog jong was...heb ik Tiesto's eerste (natuurlijk volgen er meer) essential mix LIVE op de radio gehoord!".
hm, ik vrees dat het voor mij weer downloaden word! |
|
|
| Muppet |
Hij is er geweest, en wat een set-zo zeggen de engelse- hij heeft progressive gedraait en ze zeggen dat de 1e 30 minuten a piece of a genius waren dus dat beloofds veel goed-hij staat ook al op ag maar dat werkt niet bij mij dus als iemand zo aardig zou willen zijn om hem ergens op te zetten
Greetz Muppet |
|
|
| Partyhardy! |
| die essential mix van tiesto wordt ook a.s. vrijdag van 8 tot 10 uitgezonden op id&t-radio voor de show van Armin, A state of Trance. :D :) :D |
|
|
| michiel |
ok bedankt
is er al een playlist van?
later
michiel |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by michiel
ok bedankt
is er al een playlist van?
later
michiel |
ehh sinds wanneer zijn er al playlists van sets voordat de set gedraaid is>....:conf:
maar tis toch gewoon op BBC1, dan ga ik misschien wel ff luisteren, kheb toch nie veel beters te doen |
|
|
| magrec |
EUHM ik neem dus aan dat de uitzending geweest is...waar kun je hem downloaden? audiogalaxy?
lama hangen ik ben bijna aan de beurt om hem te downloaden |
|
|
| Muppet |
Kan ie misschien op promo whores gezet worden????
Snuggle en glanis willen jullie dat doen(en nu is reageren)ben ook nog steeds aan het smeken voor armins set op id-t radio
Greetz Muppet |
|
|
| magrec |
| Ik ben hem nu aan het downloaden...en het is wel weer totaal anders dan de set van dancevalley. Ik wilde tiesto niet progressive dj noemen maar hij maakt het mij wel moeilijk met deze set..gaat vrij diep zeg maar..maar 2e uur schijnt meer uplifting te zijn. |
|
|
| blighty |
Hoi iedereen
Ik ben hem nu aan het uppen naar een snelle FTP, je kan hem over een uurtje downen. Link post ik hier!
Greetz,
Blighty |
|
|
|
|