return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wanneer is tiesto nou in de essential mix?????
View this Thread in Original format
michiel
weet iemand dit?
laatst zei iemand hier dat het 7 sept was, maar gister was hij niet geloof ik dus wanneer wel????


later

michiel
Dj Lex
Dat is vanavond. Wat ik nu ga zeggen weet ik niet helemaal zeker, maar ik geloof om 1 of 2 uur op BBC 1
Dj Lex
Ok nu weet ik het zeker. Het is op BBC 1 en het begint om 3 uur. 2am plaatselijke tijd dus.
In deze thread staat het allemaal als je het na wilt lezen http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=6
Vinyl Boy
wow, is dit 1 van die sets waarvan je later aan je kleinkinderen kunt vertellen: "toen ik nog jong was...heb ik Tiesto's eerste (natuurlijk volgen er meer) essential mix LIVE op de radio gehoord!".

hm, ik vrees dat het voor mij weer downloaden word!
Muppet
Hij is er geweest, en wat een set-zo zeggen de engelse- hij heeft progressive gedraait en ze zeggen dat de 1e 30 minuten a piece of a genius waren dus dat beloofds veel goed-hij staat ook al op ag maar dat werkt niet bij mij dus als iemand zo aardig zou willen zijn om hem ergens op te zetten

Greetz Muppet
Partyhardy!
die essential mix van tiesto wordt ook a.s. vrijdag van 8 tot 10 uitgezonden op id&t-radio voor de show van Armin, A state of Trance. :D :) :D
michiel
ok bedankt
is er al een playlist van?

later

michiel
Blik
quote:
Originally posted by michiel
ok bedankt
is er al een playlist van?

later

michiel


ehh sinds wanneer zijn er al playlists van sets voordat de set gedraaid is>....:conf:

maar tis toch gewoon op BBC1, dan ga ik misschien wel ff luisteren, kheb toch nie veel beters te doen
magrec
EUHM ik neem dus aan dat de uitzending geweest is...waar kun je hem downloaden? audiogalaxy?

lama hangen ik ben bijna aan de beurt om hem te downloaden
Muppet
Kan ie misschien op promo whores gezet worden????

Snuggle en glanis willen jullie dat doen(en nu is reageren)ben ook nog steeds aan het smeken voor armins set op id-t radio

Greetz Muppet

magrec
Ik ben hem nu aan het downloaden...en het is wel weer totaal anders dan de set van dancevalley. Ik wilde tiesto niet progressive dj noemen maar hij maakt het mij wel moeilijk met deze set..gaat vrij diep zeg maar..maar 2e uur schijnt meer uplifting te zijn.
blighty
Hoi iedereen

Ik ben hem nu aan het uppen naar een snelle FTP, je kan hem over een uurtje downen. Link post ik hier!

Greetz,
Blighty
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement