|
Prog lovers (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
|
 |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
|
 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
 |
 |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Eagle`
|
 |
|
|
| pooley |
Genoeg voor vandaag.

Dikke kus aan iedereen :) |
|
|
| Eagle` |
 |
|
|
| Pumaz |
| In plaats van kinderachtig te doen, misschien willen jullie eens zeggen wat er mis is met prog in jullie ogen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Of met de prog lovers... |
|
|
| eieregooie |
LOL
In mijn ogen niks mis. De thread titel is gewoon een succesvolle poging om de aandacht te trekken voor een thread zonder enige zinvolle inhoud. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het is niet alleen deze thread (misschien kan ook iemand correct uitleggen wat er nu juist achter deze thread zit?), er is precies gewoon een anti-prog trend aan het ontstaan hier, allé, zo komt het toch bij mij over, en ik weet dat ik niet de enige ben die dat gevoel krijgt... |
|
|
| Pumaz |
Er zijn velen (niet alleen betas) die constant prog aan het bashen zijn, het is een ware trend geworden. Ze vertellen altijd dat het meelopers zijn die naar mensen als Markus en Perry beginnen te luisteren. Er zijn naar mijn waarnemingen veel meer prog-bashers dan prog-lovers, dus vraag ik mij eigenlijk wel af wie juist de meelopers zijn.
Het ontstaan van deze thread is mij verteld maar ik kan het niet uitleggen zonder namen te noemen.. |
|
|
| eieregooie |
waar een pro-iets trend is komt vanzelf een anti-iets trend... Zie je overal... Beste wat je kan doen is je er gewoon geen reet van aantrekken :)
De mensen die niks met -iets hebben vinden het vervelend dat ze de hele tijd met -iets geconfronteerd worden, en vervolgens zijn de mensen die wel iets met -iets hebben op hun teentjes getrapt wanneer anderen zich negatief uitlaten over hun -iets
Zo werkt het nou eenmaal... |
|
|
|
|