|
Grattis Fernando/ShyTrance (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
GRATTIS från Milla/pjox och Peter/viz :D |
|
|
| Kamelen |
| antar du fyller år.. Grattis isofall =).. har du vunnit på lotto? Hej kompis! |
|
|
| cviper |
Grattis !  |
|
|
| dbl |
grattis mannen :)
såååååååå... fått några roliga presenter då? :p |
|
|
| dj_hysterix |
| från Shytrance: Jag har inte internet men tack alla! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
från Shytrance: Jag har inte internet men tack alla! |
meh :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
från Shytrance: Jag har inte internet men tack alla! |
-awwwwwwwww va gullit :) känner ni varandra alltså... coolt. |
|
|
| ShyTrance |
wow, tack så mycket allihopa :D
o guldsjtärnor till dom med bilder :p
felipe/hysterix e min homie :P
iaf, jag har ingen internet :( så jag kommer inte vara så aktiv... jag hoppas jag får internet så snart som möjligt iaf.. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
iaf, jag har ingen internet :( så jag kommer inte vara så aktiv... jag hoppas jag får internet så snart som möjligt iaf.. |
:(:(:(
hur länge då? saknar redan nån att FUa med på msn =/
:p |
|
|
| JayBee |
| Grattis din hardstyler! :) |
|
|
| Amnezia |
| ha den äran..:) ;) :p |
|
|
|
|