return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Favorit mix CD
View this Thread in Original format
CJ InterCity
enkel fråga: vilken är er favorit mix skiva? :)

själv skulle jag säga In Search Of Sunrise 2 av Tiesto eller kanske Politics Of Dancing av PvD

:crazy: :crazy:
reveal
Armin Van Buuren - Boundaries of Imagination, utan tvekan.
Laszlo
Lättast idag (till skillnad från All time top 5-tråden :)):

Marco V - Combi:Nations. Så jävla gjuten, rakt igenom.
DJmoXX
italien hardstyle vol 1 mixed by technoboy :D
Dioxys
quote:
Originally posted by reveal
Armin Van Buuren - Boundaries of Imagination, utan tvekan.


håller med dig :)
RebeL9
hmm finns flera bra. fast de absolut bästa:

Armin van Buuren - 004 Transparance <- kanske den bästa melodiska mixskivan EVAH (och bäst mixade också för den delen)
John 00 Fleming - Whitelabel Euphoria
sanslöst bra mix av progressive, psytrance och andra mörkare element. Himmelsk blandning
Sasha - Global Underground 13 Ibiza
Finns inga svaga låtar på den här skivan. Sasha visar att han är den störste.
chjo
Gillar Yoji Biomehanika - Dance Valley compilation 2001, tung och bra.
Annars håller jag med om att AvB - Boundaries of Imagination är grym.. men finns mkt bra där ute.
montana
sasha gu013-ibiza, jag säger som alla andra, denna är helt jävla bäst
dj tiesto - magik 6&7, tijs på sin bästa sida
armin - boundries of imagination, i <3 denna, man är ju en sann arminwhore
Kamelen
ja avb 004 är gudomlig =) .. samt j00fs båda whitelabel euphoria.. så sjuka =).. finns en del.. hmm en jag kommer att tänka på..vilket inte är mixskiva men jävligt kalasskiva =) lyssnade på den igår senaste sasha - airdrawndagger =D
GyLLe
In Trance We Trust 004 - By Gielen
The First Winter - By DJ Jamie

tobo99
Magik 6 :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement