|
Favorit mix CD
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
enkel fråga: vilken är er favorit mix skiva? :)
själv skulle jag säga In Search Of Sunrise 2 av Tiesto eller kanske Politics Of Dancing av PvD
:crazy: :crazy: |
|
|
| reveal |
| Armin Van Buuren - Boundaries of Imagination, utan tvekan. |
|
|
| Laszlo |
Lättast idag (till skillnad från All time top 5-tråden :)):
Marco V - Combi:Nations. Så jävla gjuten, rakt igenom. |
|
|
| DJmoXX |
| italien hardstyle vol 1 mixed by technoboy :D |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by reveal
Armin Van Buuren - Boundaries of Imagination, utan tvekan. |
håller med dig :) |
|
|
| RebeL9 |
hmm finns flera bra. fast de absolut bästa:
Armin van Buuren - 004 Transparance <- kanske den bästa melodiska mixskivan EVAH (och bäst mixade också för den delen)
John 00 Fleming - Whitelabel Euphoria
sanslöst bra mix av progressive, psytrance och andra mörkare element. Himmelsk blandning
Sasha - Global Underground 13 Ibiza
Finns inga svaga låtar på den här skivan. Sasha visar att han är den störste. |
|
|
| chjo |
Gillar Yoji Biomehanika - Dance Valley compilation 2001, tung och bra.
Annars håller jag med om att AvB - Boundaries of Imagination är grym.. men finns mkt bra där ute. |
|
|
| montana |
sasha gu013-ibiza, jag säger som alla andra, denna är helt jävla bäst
dj tiesto - magik 6&7, tijs på sin bästa sida
armin - boundries of imagination, i <3 denna, man är ju en sann arminwhore |
|
|
| Kamelen |
| ja avb 004 är gudomlig =) .. samt j00fs båda whitelabel euphoria.. så sjuka =).. finns en del.. hmm en jag kommer att tänka på..vilket inte är mixskiva men jävligt kalasskiva =) lyssnade på den igår senaste sasha - airdrawndagger =D |
|
|
| GyLLe |
In Trance We Trust 004 - By Gielen
The First Winter - By DJ Jamie |
|
|
|
|