|
Live på Di Radio ikväll - med video och grejs
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
| Om ni efter Fred Acler's set på www.afterhoursdjs.org kl. 18-19 är sugna på lite mer live mixande så håller jag låda på Di Radio (trance-kanalen) mellan 21:00-gudvetnär. :D |
|
|
| Smekbar |
aaaaa najs :)
tyvärr så e jag på studentfest då och blir berusad, så jag missar detta... :) Om nån rippar (det gör du kanske tom själv johan?) så är jag helt klart intresserad av att få rippen :) GL & HF :p |
|
|
| FredAcler |
| Trevligt :) Då ska jag se till att "ratta" in DI sen då :) |
|
|
| Dj_Irish |
Är väl inte helt omöjligt att jag spelar in medans jag lirar ikväll :p
...I sådana fall postar jag en länk till settet här vid senare tillfälle |
|
|
|
|