|
[TK] Vimana - We Came / Dreamtime
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
All time trance classic geproduceerd door Ferry Corsten en Tiësto. Dikke bom! Eentje mag weg wegens driedubbel.
Deze ist: http://www.discogs.com/release/43450
HIER BIEDEN AUB (staat op verschillende forums, anders niet te volgen) |
|
|
| FredNova |
sample is hier te beluisteren: VIMANA
eerste 40 seconde is de (gekende) a-kant, dan effe een remix op de b-kant, en opt einde 'dreamtime' |
|
|
| Eagle` |
ben aan het twijfelen, zoek die blackhole sampler ook nog steeds met aria, we came op. dear lord what to do :(
edit: hoer slaag je er trouwens in om die 3 dubbel te hebben wtf :conf: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ben aan het twijfelen, zoek die blackhole sampler ook nog steeds met aria, we came op. dear lord what to do :(
edit: hoer slaag je er trouwens in om die 3 dubbel te hebben wtf :conf: |
hoer? hoer? ik hoop dat je hoe bedoelt :p
1x op blackhole, 1x op die sampler en 1x op good:as
:toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FredNova
hoer? hoer? ik hoop dat je hoe bedoelt :p
1x op blackhole, 1x op die sampler en 1x op good:as
:toothless |
Oeps freudian slip, my mistake :p |
|
|
| FredNova |
veiling eindigt dinsdagavond om 21h00 :)
(hoogste bod staat op 16 euro, zie link bovenaan in eerste post) |
|
|
| Eagle` |
| Moest het nu nog die blackhole sampler zijn met aria, ik geef er u direct 20 voor :sadgreen: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Moest het nu nog die blackhole sampler zijn met aria, ik geef er u direct 20 voor :sadgreen: |
die sampler moet nog te vinden zijn in de winkels (ik kijk eens rond voor je) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by FredNova
die sampler moet nog te vinden zijn in de winkels (ik kijk eens rond voor je) |
Dacht die sampler nog gezien te hebben bij Sound-Station... Ma schiet me ni dood he :( |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Dacht die sampler nog gezien te hebben bij Sound-Station... Ma schiet me ni dood he :( |
yep, dacht dat ook, maar ben er dus niet zeker van |
|
|
|
|