return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Above & Beyond => Trance Around The World!!!
View this Thread in Original format
taltul
Tracklisting:

1. Thrillseekers "New Life" (Adjusted CDr)
2. Factoria "A Legend's Legacy" [Original Mix] (Elevation)

Record Of The Week
3. Marksun & Brian "Re-Hash" (CDr)

4. Arksun "Desire" (CDr)
5. Winkee "Whisper" (Unity CDr)
6. Recluse "Isle Dauphine" [Probspot Remix]

Web Vote Winner
7. Unknown "Alt+F4"

8. Oliver Prime "Radiance" [Scratch Bandicoot Deep Mix]
9. Fractured Structure "Coloured Melody" (CDr)

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!חבר'ה אני תריך שתענו על שאלה אחת ויחידה

ל מ ה??????????????????????????????????????

















































למה זאת פעם ראשונה שאני שומע את התוכנית הזאת??? איזההההההההההההההההההההה סט!!!!!! פשוט תענוג...הטראקים כל כך יפים...כל אחד יותר יפה מהשני!!!!

אני פשוט לא מבין למה לא שמתי לב אליה!!!!!

היא יכולה להתחרות עם אסוט אפילו מבחינת החומר...למרות שפה יש הרבה יותר דיבורים + המיקסוס לא במשיים...

אבל עדיין איזה טראקים!!!!!
yaman
תוכנית פצצות אני מסכים איתך

אבל לפי מה שהבנתי היא לא שבועית
ןגם היא רק שעה אחת
Segev
היא כן שבועית ביום שלישי פשוט יש לה איכות לא משהו ואי אפשר לשמוע את זה ב
winaamp
ואותי זה מעצבן חוץ מה התוכנית באמת טובה ויש שם דברים שלא תשמעו אפילו אצל ארמין...
Sniper
ואללה אני נהייתי חלש חבל"ז
לא אומר לי כלום כל הטראקליסט...
taltul
quote:
Originally posted by Sniper
ואללה אני נהייתי חלש חבל"ז
לא אומר לי כלום כל הטראקליסט...

...אבל זה לגיטימי...אחי יש פה מלא טראקיפ אקסקלוסיביים
sabi10
quote:
Originally posted by yaman
תוכנית פצצות אני מסכים איתך

אבל לפי מה שהבנתי היא לא שבועית
ןגם היא רק שעה אחת


אז ככה...

זאת תוכנית שבועית!!!
והיא שעתיים!!!!
כ-45 דקות יש את הסט אורח!!!
ואפשר להאזין דרך
ETS
או דרך מיניסטרי אוף סאונד
אבל יש צורך להכנס לאתר של אנג'ונאביט כדי לקבל את הקוד בשביל איכות שמיעה טוב יותר.
markfeldman
בהחלט תוכנית מצוינת !

לא מזמן הם עברו למתכונת שבועית והם עושים לי את אמצ"ש יותר מתוק !
yaman
אני יישאר עדיין עם ארמין.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement