|
Vad händer gamla vänner?
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
hejsan gott folk.
Nu är jag tillbaka efter ett långt långt långt uppehåll.
tänkte mest checka läget o se vilka man känner igen sedan gamla dagar o trådens fråga är:
Vad gör ni just nu utöver att sitta här på TA? |
|
|
| reveal |
Tjenare fruktsoppa :)
Du känner nog igen rätt många här, men det har även kommit en hel del nytt folk hit...
Svar på frågan: Njuter av tre veckors semester innan sommarjobbet börjar :) |
|
|
| Aendy |
Ey len, shoo Fruktish. Kul att se dig.
Jag mår oförskämt bra med en massa sköna lyxproblem på halsen. |
|
|
| dbl |
halloj...
själv håller man bara på att jobba och sitter o proddar när man inte e ute i solen o njuter av det fina vädret :) |
|
|
| St_Andrew |
hello fruktsoppa ;)
just nu händer inget, njuter av sommarlovet typ :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tjena fruktis... fan du poppar upp ur jorden som en annan svamp... Din gamle hiphoppare där ;)
Long time no seen
Bling bling
 |
|
|
| fruktsoppa |
hehe, den gamle bilden:)
utvecklats en del må jag säga:)
sitter nu med en glöd under ansiktet o värmer o luktar:D
och lyssnar på black sabbath.
planerar lite smått ett skönt bakverk till hultsfred o hur jag ska packa. fullt upp imorrn cokså |
|
|
| dj_hysterix |
legenden om fruktsoppa lever vidare ;)
..har iaf på sistone varit ganska upptagen med jobb :p |
|
|
| EsseT |
:) Just nu så förbereder jag mig inför helgen Party blir det med massa folk o allt =)
Senare hade jag tänkt åka ner till holland på Sensation =)
Sen får man se vad som händer senare i sommar Inte omöjligt att man reser runt lite =) Glad sommar alla =) / M |
|
|
| CJ InterCity |
Tjena fruktis:)
jag kom nog hit efter att du stack...eller vad du gjorde...men jag har nässlat in mig ganska väl här på sistone;) kul att se dig i af |
|
|
| fruktsoppa |
| vafan era audiofiler! dog tråden eller?? |
|
|
| Vizay |
fruktsoppa is back, de va inte i förrgår man såg dig här :)
va händer såhär på gamla där då frukt? :] |
|
|
|
|