return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
RIP Ray Charles
View this Thread in Original format
St_Andrew
Död, 73 år gammal.
RebeL9
trodde först det stod "RIP Ray Charles" och så kunde man rösta ja eller nej på det
St_Andrew
quote:
Originally posted by RebeL9
trodde först det stod "RIP Ray Charles" och så kunde man rösta ja eller nej på det


haha, asså jag kan förklara :p

jag har ingen aning om vem snubben är, och det är värsta fussen om han :S känner mig jätte ignorant :S

ville veta hur många swetas som visste, samt förvirra lite =)
Kamelen
viste inte vem det va
sipowitz
Utan att kolla så tror jag mig gissa att Ray Charles var den svarta blinda pianisten som var helt fantastisk i sitt musikkomponerande..
sipowitz
Såja, då har man kollat också... och yes rätt, verkar som man har lite koll på min musikhistoria...

Stor vördnad för denne nu avlidna herre. Han blev blind vid 7 års ålder, och lärde sig allt i musikväg därefter.. fantastiskt!
ScuL
aldrig hört av han..
RIP
SteveTranz4ever
Jo jag vet vem han är...

En riktig trance makare som bla. gjort remixer åt Tiësto men där Tiësto tog all ära, en skröna säger att Ray då tog sig till Holland för Tiësto tagit åt sig all ära och körde upp sin blindkäpp i han rektum.

Ray Charles, trance & blindkäppar är synonymt med varandra...


[fotnot]Based on a true story
CJ InterCity
morsan har snackat om honom... lyssnade inte särskilt noga dock :toothless
Sand Leaper
Husker faren til en kamerat av meg hadde en eldgammel jukebox stående i huset med b.la. Hit The Road Jack på. :)

Vizay
klart man visste vem ray charles va, en riktig legend inom musiken :)
JayBee
JA klart som fan man visste vem ray charles var!.... eller? :nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement