|
RIP Ray Charles
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| Död, 73 år gammal. |
|
|
| RebeL9 |
| trodde först det stod "RIP Ray Charles" och så kunde man rösta ja eller nej på det |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
trodde först det stod "RIP Ray Charles" och så kunde man rösta ja eller nej på det |
haha, asså jag kan förklara :p
jag har ingen aning om vem snubben är, och det är värsta fussen om han :S känner mig jätte ignorant :S
ville veta hur många swetas som visste, samt förvirra lite =) |
|
|
| Kamelen |
| viste inte vem det va |
|
|
| sipowitz |
| Utan att kolla så tror jag mig gissa att Ray Charles var den svarta blinda pianisten som var helt fantastisk i sitt musikkomponerande.. |
|
|
| sipowitz |
Såja, då har man kollat också... och yes rätt, verkar som man har lite koll på min musikhistoria...
Stor vördnad för denne nu avlidna herre. Han blev blind vid 7 års ålder, och lärde sig allt i musikväg därefter.. fantastiskt! |
|
|
| ScuL |
aldrig hört av han..
RIP |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jo jag vet vem han är...
En riktig trance makare som bla. gjort remixer åt Tiësto men där Tiësto tog all ära, en skröna säger att Ray då tog sig till Holland för Tiësto tagit åt sig all ära och körde upp sin blindkäpp i han rektum.
Ray Charles, trance & blindkäppar är synonymt med varandra...
[fotnot]Based on a true story |
|
|
| CJ InterCity |
| morsan har snackat om honom... lyssnade inte särskilt noga dock :toothless |
|
|
| Sand Leaper |
| Husker faren til en kamerat av meg hadde en eldgammel jukebox stående i huset med b.la. Hit The Road Jack på. :) |
|
|
| Vizay |
| klart man visste vem ray charles va, en riktig legend inom musiken :) |
|
|
| JayBee |
| JA klart som fan man visste vem ray charles var!.... eller? :nervous: :nervous: |
|
|
|
|