return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dady Dj's RMXen VINYL2001 D/DL's
View this Thread in Original format
DeMoN
howdy hier is ie weer

met wat nieuwe uploads

dady dj tje remixen (vinyl) club en dance versie
persoonlijk vind ik ze niet zo goed maar jah ieder zijn eigen smaak tog


leech is reply....

greets DeMoN

http://www.xs4all.nl/~maquine/DUMP%...ECTION%20RULEZ/
Little Theseus
thx duud!
zitten grappige rmxjes tussen.
Maar alleen leuk als je het origineel ook leuk vond.
Henkie_henk
Ik haat dit nummer.. blij dat ik em gister nie heb gehoord.. anders moest ik ff 2 meter hoog springe om bij de dj booth te kome...

wat een kut nummer.. echt zon plaat voor in de wannabe trance zaal.. zoals je in de *light hebt.. de hollywood zaal waar ze j-lo mixen met dit.. bah

thx voor je werk hoor.. :toothless
New Wave
Hoe durf je die naam hier in dit forum te schrijven..........die plaat is dus weer zijn muziek verkracher...hetzelfde als Gabber Piet in de goeie ouwe hardcore tijd...........ik vind echt zo'n triest nummer....................niet te geloven, wat triest van die producers.........$$$$$$$$$$$$$$ <--- daar gaat het om......niet meer om "KWALITIET".....................
moogwai
Ik ben het volledig eens met Henkie_henk en New Wave

Ik vind het echt zo'n kut numer, maar ja.. de producers van daddy dj zijn volgens mij Fransen... zegt al genoeg :D
Dj Lex
Ja dat nummer is echt voor kindjes van 8 jaar gemaakt, slaat helemaal nergens op. Dus die remixen begin ik ook niet aan
Muppet
Ben het ook met new wave en henkie_henk eens. Die gasten hebben er 2 uur over gedaan om zo'n dom plaatje te maken en denken dat dit trance is :whip: :whip: :whip: ze zijn ook al bij top of the pops geweest:(:( zo'n domme gast die staat te "zingen" want vind het knap dat je een computerstem hebt:)

Greetz Muppet
DeMoN
ok ok, toen julie het hier een keer over ibiza hadden hadden julie het over die remixen dus ik d8 ik upload ze even! niet slecht bedoelt ofzo hoor maar ik haal ze er wel weer af... sjees doe je je best


greets demon
Jukx
Ik vind het anders best een grappig nummer... ik begrijp ook niet dat jullie tegen dit soort muziek aankijken als ware het "trance". Dat vind ik toch wel een beetje tekenend voor het niveau waar de trance-muziek naar het afzakken is eigenlijk.

Zoiets is toch nooit bedoeld als "trance" maar gewoon als een vrolijk/gezellig discotheek top-40 plaatje.... en ik vind het nog een leuk nummertje ook! :cool:
Dj Lex
quote:
Originally posted by DeMoN
ok ok, toen julie het hier een keer over ibiza hadden hadden julie het over die remixen dus ik d8 ik upload ze even! niet slecht bedoelt ofzo hoor maar ik haal ze er wel weer af... sjees doe je je best


greets demon


hey ik bedoelde het niet als aanval op jou hoor. Het is goed dat we ze kunnen d/l, alleen ik heb er geen behoefte aan.

TranceFool
Sorry dat ik het zeg, maar voordat ik naar Lloret ging (begin juli) had ik dit nummer nog nooit gehoord. Toen ik em daar hoorde dacht ik dat ie van Gigi D'Agostino was en ik moet zeggen dat ik het wel een relaxed nummertje vond. Echt een nummertje om bij de bar te hangen. Natuurlijk is het niet te vergelijken met trance :D, maar toen ik em voor het eerst hoorde vond ik em wel relaxed klinken. Nu komt mij ook mn strot wel uit ja :p
joesterizor
je zegt eigenlijk dus dat je nummers aankijkt op de naam van de producer en het nummer daarop beoordeeld?? Vind ik bbbeesssttt wel dom. Dan krijg je zoiets van oww Tiesto dus het is gelijk goed. Slaat gewoon nergens op.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement