|
"Armin van Buuren beleive in God" @ Tel-Avivi Magazine
|
View this Thread in Original format
| taltul |
 |
|
|
| RoMNeT |
| כתבה נחמדה, קראתי אותה עוד לפני כמה ימים בעיתון עצמו, מה שבמיוחד אהבתי שהבן אדם פשוט לא שחצן והוא מאוד מאוד צנוע |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by RoMNeT
כתבה נחמדה, קראתי אותה עוד לפני כמה ימים בעיתון עצמו, מה שבמיוחד אהבתי שהבן אדם פשוט לא שחצן והוא מאוד מאוד צנוע |
נכון.....!!!
נ''ב: אחי גם זה מעיתון..זה אני סרקתי אותו! |
|
|
| RoMNeT |
| quote: | Originally posted by taltul
נכון.....!!!
נ''ב: אחי גם זה מעיתון..זה אני סרקתי אותו! |
שמתי לב שסרקת אותו :)
אבל אני מעדיף לקרוא מהמקור עצמו שנח לו לידי (הכוונה לעיתון |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by RoMNeT
שמתי לב שסרקת אותו :)
אבל אני מעדיף לקרוא מהמקור עצמו שנח לו לידי (הכוונה לעיתון |
לההההה לרגע חשבתי שארמין נח לו לידך
ואם באמת כל מה שכתוב פה נכון לגביו ולגבי האופי שלו
הוא אחלה בנאדם שראוי להערצה גדולה יותר ממה שהוא מקבל |
|
|
| RoMNeT |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
לההההה לרגע חשבתי שארמין נח לו לידך
|
אני באשליה שהוא כרגע לידי :crazy: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
לההההה לרגע חשבתי שארמין נח לו לידך
ואם באמת כל מה שכתוב פה נכון לגביו ולגבי האופי שלו
הוא אחלה בנאדם שראוי להערצה גדולה יותר ממה שהוא מקבל |
אחי כל מה שקאת אמת !!!! סמוך עליי אני הספקתי לקרוא כבר כל כך הרבה ראיונות איתו וכל פעם התרשמתי מהפרופיל הנמוך שהוא הולך איתו...בן אדם כל כך לא מנופח מעצמו מהתהילה שיש לו אותה בשפע...
!פשוט תותח...מלך...אלוהים |
|
|
| eXeTik |
איך חתכו לו את השיער בתמונה השניה
חחחחחחחחחחחחחחח!
     |
|
|
| Ooza |
לזכותו נאמר שהוא באמת לא שחצן וצנוע
לא כמו "מתחריו"
(טיאסטו, וואן דייק)
זה ההבדל בינהם, ארמין הולך להשאר בטופ בזמן שהשאר ירדו לאט לאט!
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| markfeldman |
באסה שהוא לא מגיע שוב בטווח הקרוב...
לא נורא... נראה אותו באירופה... |
|
|
| yaman |
ההיתי מתחתן איתו
בן אדם פשוט ישר וכנה ונחמד ברמה |
|
|
|
|