return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
"Armin van Buuren beleive in God" @ Tel-Avivi Magazine
View this Thread in Original format
taltul


RoMNeT
כתבה נחמדה, קראתי אותה עוד לפני כמה ימים בעיתון עצמו, מה שבמיוחד אהבתי שהבן אדם פשוט לא שחצן והוא מאוד מאוד צנוע
taltul
quote:
Originally posted by RoMNeT
כתבה נחמדה, קראתי אותה עוד לפני כמה ימים בעיתון עצמו, מה שבמיוחד אהבתי שהבן אדם פשוט לא שחצן והוא מאוד מאוד צנוע

נכון.....!!!

נ''ב: אחי גם זה מעיתון..זה אני סרקתי אותו!
RoMNeT
quote:
Originally posted by taltul
נכון.....!!!

נ''ב: אחי גם זה מעיתון..זה אני סרקתי אותו!


שמתי לב שסרקת אותו :)
אבל אני מעדיף לקרוא מהמקור עצמו שנח לו לידי (הכוונה לעיתון
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by RoMNeT
שמתי לב שסרקת אותו :)
אבל אני מעדיף לקרוא מהמקור עצמו שנח לו לידי (הכוונה לעיתון




לההההה לרגע חשבתי שארמין נח לו לידך

ואם באמת כל מה שכתוב פה נכון לגביו ולגבי האופי שלו
הוא אחלה בנאדם שראוי להערצה גדולה יותר ממה שהוא מקבל
RoMNeT
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לההההה לרגע חשבתי שארמין נח לו לידך


אני באשליה שהוא כרגע לידי :crazy:
taltul
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לההההה לרגע חשבתי שארמין נח לו לידך

ואם באמת כל מה שכתוב פה נכון לגביו ולגבי האופי שלו
הוא אחלה בנאדם שראוי להערצה גדולה יותר ממה שהוא מקבל

אחי כל מה שקאת אמת !!!! סמוך עליי אני הספקתי לקרוא כבר כל כך הרבה ראיונות איתו וכל פעם התרשמתי מהפרופיל הנמוך שהוא הולך איתו...בן אדם כל כך לא מנופח מעצמו מהתהילה שיש לו אותה בשפע...

!פשוט תותח...מלך...אלוהים
eXeTik
איך חתכו לו את השיער בתמונה השניה
חחחחחחחחחחחחחחח!
Ooza
לזכותו נאמר שהוא באמת לא שחצן וצנוע
לא כמו "מתחריו"
(טיאסטו, וואן דייק)

זה ההבדל בינהם, ארמין הולך להשאר בטופ בזמן שהשאר ירדו לאט לאט!

:whip: :whip: :whip:
markfeldman
באסה שהוא לא מגיע שוב בטווח הקרוב...

לא נורא... נראה אותו באירופה...

yaman
ההיתי מתחתן איתו

בן אדם פשוט ישר וכנה ונחמד ברמה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement