|
Armin van Buuren Interview op The Box
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Was net op The Box een interview met Armin van Buuren, opgenomen op de Ocean Diva!
Ze hadden ook nog beelden van de avond zelf, en ik zag mezelf weer op tv :P
Leuk gedaan, ff hopen op een herhaling :D
[edit]
Volgens mij is er zometeen om 00:00 weer een herhaling! |
|
|
| BaRTeZ |
hah, inderdaad :)
bedankt, scheelt me ook weer wat gekloot met de videorecorder :) |
|
|
| MaGiK54 |
Issie al gepost op het main-forum. Zullen ze daaro ook wel cool vinden en helemaal dattie tranceaddict noemt als community. |
|
|
| HiGH_NrG |
Heb het net ook even gezien. Wel vet om dit terug te zien :D. Ik ben alleen niet in beeld (of niet herkenbaar).
Maar Armin heeft 't er nu ook over een een set te willen doen met alleen zijn eigen nummer of samenwerkingen met andere DJ's. Hij zegt meer een artiest te willen worden. Beetje dezelfde uitspraak dus als Tiesto...
Wel grappig dat 'ie TA noemt :D
En progressive-trance wordt helemaal HOT, heb ik van een betrouwbare bron :p |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En progressive-trance wordt helemaal HOT, heb ik van een betrouwbare bron :p |
Echt waar??? wanneer gaat dit gebeuren?:p |
|
|
|
|