return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Armin van Buuren Interview op The Box
View this Thread in Original format
BaRTeZ
Was net op The Box een interview met Armin van Buuren, opgenomen op de Ocean Diva!

Ze hadden ook nog beelden van de avond zelf, en ik zag mezelf weer op tv :P

Leuk gedaan, ff hopen op een herhaling :D

[edit]
Volgens mij is er zometeen om 00:00 weer een herhaling!
HardKiller
Toevallig dezelfde als deze?

http://www.dancetrippin.tv/?page=vi...iatype=players&
BaRTeZ
hah, inderdaad :)

bedankt, scheelt me ook weer wat gekloot met de videorecorder :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by HardKiller
Toevallig dezelfde als deze?

http://www.dancetrippin.tv/?page=vi...iatype=players&


Issie al gepost op het main-forum. Zullen ze daaro ook wel cool vinden en helemaal dattie tranceaddict noemt als community.
HiGH_NrG
Heb het net ook even gezien. Wel vet om dit terug te zien :D. Ik ben alleen niet in beeld (of niet herkenbaar).

Maar Armin heeft 't er nu ook over een een set te willen doen met alleen zijn eigen nummer of samenwerkingen met andere DJ's. Hij zegt meer een artiest te willen worden. Beetje dezelfde uitspraak dus als Tiesto...

Wel grappig dat 'ie TA noemt :D

En progressive-trance wordt helemaal HOT, heb ik van een betrouwbare bron :p
Hitman
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En progressive-trance wordt helemaal HOT, heb ik van een betrouwbare bron :p


Echt waar??? wanneer gaat dit gebeuren?:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement