|
Parties during end of july (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
שמע שידע לפחות את האמת למרות שהיא כואבת!
זה עדיף מאשר שהוא יגיע לכאן ורק אז יקבל את הבום של אין פה מסיבות רמה!
לפי מה שאני מבין הוא זוכר את הזום והמקומות האלו שהיה שם הארד-האוס והארד-טראנס פעם ככה בזמנים של אלה גוטמן וכל זה בטח הוא חושב שזה עדיין קיים ולצערנו זה לא קיים יותר הזמנים היפים שהייתה מוסיקה אלקטרונית בכל מקום!
אומנם הארד אבל עדיין אלקטרונית טובה!
:rolleyes: |
|
|
| yaman |
| אם הייתי שר התיירות הייתי מתבייש בכם |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by yaman
אם הייתי שר התיירות הייתי מתבייש בכם |
** קצת פוליטיקה **
צריך להתבייש שבכלל היה לנו שר תיירות כזה דפוק כמו איילון
מזל שסוף סוף פיטרו אותו, עכשיו צריך להעיף אותו גם מהאיחוד הלאומי
!!!
:whip: :whip: :whip: :whip:
** --- ** |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
להתבייש בנו?
אני מתבייש בארץ!
וזאת לא אשמתי אני לא גורם עליון!
אז אם אתה שר התיירות אתה צריך להתבייש בעצמך!
ואתה צריך למות למה אתה חראאאאאאאאא...
תחלס אין מה לחפש פה בארץ!
רק אירופה!
וזאת האמת!
אז שנשקר סתם לאחרים?
לא!
צריך להשלים עם האמת והאמת היא שחרא פה!
עצוב עצוב אבל נכון נכון!
:eek:
הדבר היחיד שטוב בארץ הזאת שקטשופ ושקיות ניילון לא עולים כסף חחח...:haha: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
להתבייש בנו?
אני מתבייש בארץ!
וזאת לא אשמתי אני לא גורם עליון!
אז אם אתה שר התיירות אתה צריך להתבייש בעצמך!
ואתה צריך למות למה אתה חראאאאאאאאא...
תחלס אין מה לחפש פה בארץ!
רק אירופה!
וזאת האמת!
אז שנשקר סתם לאחרים?
לא!
צריך להשלים עם האמת והאמת היא שחרא פה!
עצוב עצוב אבל נכון נכון!
:eek:
הדבר היחיד שטוב בארץ הזאת שקטשופ ושקיות ניילון לא עולים כסף חחח...:haha: |
חבל אחי..אני לא יודע איך עובר לך יום בהרגשה כה רעה מהמדינה שאתה חי בה...?!?!?
אבל איןך ברירה בנתיים - תגדל קצת ואז תחליט כבר איפה תגור ואיפה לא...
למה לבכות וליילל ללא הפסקה כמו איזו סבתא???
אני ממש לא מבין את הגישה הזאת...איך אתה חיי ככה אחי?
יחסית למיכאל אתה לא נראה בן אדם עצוב ושקוע בעצמך...:)
מוזר לשמוע ממך כאלה דברים...
?אני לא אומר שהכל מושלם פה אבל אני לא מבין למה אתם בוכים על זה
מה זה כבר ישנה הבכי...כמו שאמרתי תגדלו לרוויחו כסף ואז כבר נדסר...
למה לבכות למה?
יאללה צאו מזה!
טוב?:)
| quote: | ** קצת פוליטיקה **
צריך להתבייש שבכלל היה לנו שר תיירות כזה דפוק כמו איילון
מזל שסוף סוף פיטרו אותו, עכשיו צריך להעיף אותו גם מהאיחוד הלאומי
!!!
** --- ** |
?אחי - קצת לא קצת אתה מבין בשטויות הללו:):conf:
?אה ומה נסגר עם מר פוטין
מעריצים?:D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by taltul
יחסית למיכאל אתה לא נראה בן אדם עצוב ושקוע בעצמך...:)
מוזר לשמוע ממך כאלה דברים...
|
חחחחחחח
| quote: |
?אה ומה נסגר עם מר פוטין
מעריצים?:D |
בעיקר בגלל כל הביקורים שלי ב
Politics discussions
פה
:p |
|
|
| yaman |
חבל סתם לזיין לו ת'מוח שיסע לאירופה
דוגרי מה הוא יעשה שם? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מי בוכה?
ס"ה מנסה להציל קורבן!
(TrippinOnBeats)
אני גם ככה כבר ממזמן נמעס לי מהארץ הזאת זאת הסיבה שיצאתי על 21 בשביל להגיע לרייבים באירופה!!!
לא יכולתי יותר ובטח שלא להמתין שלוש שנים אחרת הייתי שוכב באיזה בית משוגעים אם לא הייתי יוצא!
חייב את זה!!!
אז לבכות אני ממש לא!
רק מנסה להציל את הקורבן!
:disbelief |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מי בוכה?
ס"ה מנסה להציל קורבן!
(TrippinOnBeats)
אני גם ככה כבר ממזמן נמעס לי מהארץ הזאת זאת הסיבה שיצאתי על 21 בשביל להגיע לרייבים באירופה!!!
לא יכולתי יותר ובטח שלא להמתין שלוש שנים אחרת הייתי שוכב באיזה בית משוגעים אם לא הייתי יוצא!
חייב את זה!!!
אז לבכות אני ממש לא!
רק מנסה להציל את הקורבן!
:disbelief |
אחי חסרים עכשיו מצילים בים!!!:):D
טוב הבנתי אותך...אבל אתה כן משוגע :) הרי לעשות 21 זה לא נראה לי משימה קלה בכלל...
אני אישית היתי מתפקע מצחוק בזמן מסויים בראיון עם קבן אם היתי רוצה לעבוד עליו... |
|
|
| markfeldman |
| גיל מה זה השבוע אהבה הזה בברלין בתחילת יולי שאתה מפרסם פה ? |
|
|
| DJBARON |
I'd love to see what these israeli's are talking about in hebrew but I wouldn't understand most of it!
All i saw was 'politics' care to share it with your english speaking achim? We need Kosher Trance here and all the baali chuvas would come out it would be amazing :) i see them have these kosher hippie parties and sometimes u have cheezy trance parties that are kosher too.. but if u go for the K_U_D_I_Y_O_T for than what the hell does the music matter?!!? If you go for the music, that what does the girlies matter!!!!!!!! If your really into trance, than all you need is the music and good atmosphere!
But of course I loved those days of Pasha TLV, and everywhere in eilat :crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue3 :crazy:
also: whats the deal with 23+ why that number? i hate the way clubs let you in here. Like you gotta stand there and the guy randomly picks people i wanted punch him out back in the day! |
|
|
|
|