return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Noe jeg har lurt på lenge..
View this Thread in Original format
moore
Hva heter egentlig boller på engelsk? Altså boller som man spiser.. Kanskje noen her vet det? :D
chem-x
Sats på "balls".

MAO neste gang du er hos bakern så drar du

"Are your balls fresh?"

"Do they taste good?"

"Can I eat your balls?"


etc etc..


må gjerne filme reaksjonen og slenge det ut her..

:toocool:
Sand Leaper
quote:
Originally posted by chem-x
Sats på "balls".

MAO neste gang du er hos bakern så drar du

"Are your balls fresh?"

"Do they taste good?"

"Can I eat your balls?"


etc etc..


må gjerne filme reaksjonen og slenge det ut her..

:toocool:


Nice try ;)

Det heter vel "buns" vil jeg tro, et ord som også er slang for rumpeballer i UK om jeg ikke tar helt feil.
noonboy
'Currant bun' betyr ifølge Kirkeby Kunnskapsforlag (som forøvrig er i sin egen verden) rosinboller. Så jeg vurderer å støtte Sand Leaper's påstand.
netroM
spiselige boller = buns, ja... men ifølge South Park: "....Step 1, instead of ass say buns, like kiss my buns or u'r a buns holeee...."
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement