|
מה אתם חושבים על ליין של קלאב טראנס ושל מוזיקה אלקטרונית בלבד? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
תמיד יש סצינה אלטקנטיבית שזה המוזיקה ה-לא מסחרית, והיא תמיד קטנה יותר ושקטה בצד... הצופה סופהביט וכדומה זה מועדנים שנחשבים- או יותר נכון נחשבו (כי הם נסגרים) האנדרגאונד של ת"א, המסיבות האלה תמיד יותר קטנות ובאים לשם אנשים קבועים בדר"כ שלא כמו רוב המועדונים שכל שבוע אתה רואה 90% אנשים אחרים= כי בתכלס זה לא משנה לאן תלך זה הכל אותו דבר...
מתי פעם אחרונה הלכתם למסיבה בשרון ובדקתם מי הדי ג'יי ולא אם יש שתייה חינם...
בכל מקרה- לגבי טראנס, זו מוזיקה שלא נחשבת מיין סטרים, ולמרות שהיא כבר די נפטרה מסטיגמת הערסים, עדיין לא תופסת אצל הרוב כי הם פשוט לא מצליחים להתחבר למוזיקה.
ד"א, בסאטיספקשיין מנגנים בעיקר האוס וכשבה די ג'יי מחו"ל אז יש טראנס.
לי הרבה יותר נראה הליין של אורי שטרק בימי חמישי בזמיר- ליין של פסיכדלי בעיקר, ואנשים ממש ליגה, זה אפילו מסיבות סלבס כאלה.
יש גם את הלונה בחיפה שיש שם ליין של טראנס ועד כמה שידוע לי הוא טוב. |
|
|
| taltul |
לדעתי הבעיה העיקרית היא אך ורק מידות הקטנות של מדינתינו הקטנטונת...
הרי לשמל כל מדינה אחרת - עם עשרות מיליוני אנשים שמתוכם תמיד יהיו מספיק אוהבי ראפ, רוק וטראנס...כלומר בארץ אין מספיק אנשים שיתעניינו בדברים אחרים מאשר אמ טי וי...אצלנו הכל מוגבל ל-7 מיליון איש...לדעתי אם היינו משהו כמו אנגליה וכדומה שרק בלונדון גרים בערך 9 מיליון איש - אז ברור ששיעור המכורים לטראנס היה הרבה יותר גבוה ואז המצב היה שונה לחלוטין...
תוסיפו לזה גם בעיית השטח הפנוי לבנייה של המקומות חדשים...
הרי בתל אביב כולה לדעתי יש לא יותר מ300 מקומות בילוי (אני מכליל פה את דאנס-ברים ומועדונים) (לא כולל מסעדות ופאבים למיניהם!) כך שרובם מהם "מועדונים" ברמה הנמוכה ביותר...כל זה כמובן יחסית למה שקורה באירופה...
שם יש מספיק מקומות ומועדונים שכל אחד יש לו את הליין הספיציפי שלו:ראפ אמ טי וי, טראנס...
!?!?!שמעתם פעם שבמועדונים באירופה היו יותר מאולם 1
אני אישית לא...
ץבינו גם הקונספט של המועדונים הוא בראש ובראשונה שתהיה בו מוזיקה אלקטרונית 100% -נקודה-....אתם מבינים |
|
|
| Scorchio |
כן אילן תיאוריה יפה רק שכחת דבר אחד
מחיר כרטיס לנקסט 100 שקל סבבה
מחיר כרטיס למסיבות אלכוהול 50-70 שקל סבבה
לעומת זאת
עלות של הטסה לארץ ותשלום לתקליטנים ברמה עולמית כמו פרי אוניל, טייסטו, ארמין, מרקו וי, ג'ון פלמינג והרשימה נמכשת.... - בין 5000 ל- 10000 דולר
עלות של תקליטן מושתן מתל אביב שמנגן מוזיקה שחורה ולהיטים במסיבות חיילים - 500 שקל
גג... |
|
|
| Narcotic Mind |
נכון הקטע בארץ זה שהמועדונים מתחרים כמעט רק על אצל מי יש קהל יותר איכותי והם משקיעים ביחצנים ולא במסיבה עצמה.
במקום לבנות ליין איכותי ומסיבות טובות ושהקהל הטוב יבוא לבדו בגלל האיכות של המסיבה ולווא דווקה האנשים שבאים אליה. |
|
|
| Scorchio |
כן אילן תיאוריה יפה רק שכחת דבר אחד
מחיר כרטיס לנקסט 100 שקל סבבה
מחיר כרטיס למסיבות אלכוהול 50-70 שקל סבבה
לעומת זאת
עלות של הטסה לארץ ותשלום לתקליטנים ברמה עולמית כמו פרי אוניל, טייסטו, ארמין, מרקו וי, ג'ון פלמינג והרשימה נמכשת.... - בין 5000 ל- 10000 דולר
עלות של תקליטן מושתן מתל אביב שמנגן מוזיקה שחורה ולהיטים במסיבות חיילים - 500 שקל
גג... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תמיד יש סצינה אלטקנטיבית שזה המוזיקה ה-לא מסחרית, והיא תמיד קטנה יותר ושקטה בצד... הצופה סופהביט וכדומה זה מועדנים שנחשבים- או יותר נכון נחשבו (כי הם נסגרים) האנדרגאונד של ת"א, המסיבות האלה תמיד יותר קטנות ובאים לשם אנשים קבועים בדר"כ שלא כמו רוב המועדונים שכל שבוע אתה רואה 90% אנשים אחרים= כי בתכלס זה לא משנה לאן תלך זה הכל אותו דבר...
מתי פעם אחרונה הלכתם למסיבה בשרון ובדקתם מי הדי ג'יי ולא אם יש שתייה חינם...
בכל מקרה- לגבי טראנס, זו מוזיקה שלא נחשבת מיין סטרים, ולמרות שהיא כבר די נפטרה מסטיגמת הערסים, עדיין לא תופסת אצל הרוב כי הם פשוט לא מצליחים להתחבר למוזיקה.
ד"א, בסאטיספקשיין מנגנים בעיקר האוס וכשבה די ג'יי מחו"ל אז יש טראנס.
לי הרבה יותר נראה הליין של אורי שטרק בימי חמישי בזמיר- ליין של פסיכדלי בעיקר, ואנשים ממש ליגה, זה אפילו מסיבות סלבס כאלה.
יש גם את הלונה בחיפה שיש שם ליין של טראנס ועד כמה שידוע לי הוא טוב. |
הנה בחור שמבין
רק תיקון קטן בקשר לליין טראנס של זמיר בימי חמישי,
הליין הוא של פורמק ודיין, שטרק הוא הבעלים של המועדון.
ומה שהכי באסה בשבילי שהצופה והסופהביט נסגרים, זה העובדה שמקומות כאלה לצד האיכות שהם מספקים, מרגישים קצת סנובים, ולכן לא טרחו לפרסם את עצמם בלילה למשל,
(רק אתמול במסיבת סגירה של הצופה יצא לי להיות, ופאק איזה מוזיקהההה)
איפה עכשיו אני אמצא שוב מקומות בסגנון?
אני למשל כבר שנה ומשהו חיפשתי מקומות לשמוע מוזיקה אלקטרונית באמת איכותית, אבל פשוט לא הכרתי את המקומות האלה,
הייתי סורק את הרשימת המלצות בלילה רק לפי סגנון המוזיקה והכל שמה זה
"להיטים בלה בלה"
אני מאמין אם מועדון ירשום שמה:
"טראנס"
או
"רגאיי\ דאב"
או
"טכנו"
אנשים יבואו לשמה בשביל הגיוון.
האנשים בארץ לא מטומטמים, כולם מחפשים לגוון אבל המקומות האלה אוהבים להרגיש שהם אליטה ולא רוצים שהאספסוף יציף להם את המועדון.
הכי חשוב תצביעו ברגליים
תחפשו מקומות שמספקים מוזיקה טובה כמו שאתם אוהבים, ספרו לחברים,
תפסיקו ללכת למקומות המגעילים האלה בשרון כל שישי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Flotser
תפסיקו ללכת למקומות המגעילים האלה בשרון כל שישי |
הכל עניין של גישה
מי כמוני מכיר אוהב מוזיקה אלקטרונית איכותית ונהנה ללכת לצוף
שזה תאכלס מוזיקה ממוסחרת
הסצנה בארץ רק מתפתחת- וכל אחד מוצא את עצמו נהנה במקום אחר
ד"א- באירופה, שהסצנה יותר מפותחת דם (ובהרבה)
רוב המסיבות זה בעצם הופעות של תקליטנים
אנשים אשכרה באים כדי לשמוע את המוזיקה ולא בהכרח לרקוד
המנטליות הישראלית של "להשתגע" במסיבות סותרת את הסגנון הזה של ללכת למועדון,לעמוד, ולהקשיב למוזיקה
כל אחד ומה שטוב לו |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הכל עניין של גישה
מי כמוני מכיר אוהב מוזיקה אלקטרונית איכותית ונהנה ללכת לצוף
שזה תאכלס מוזיקה ממוסחרת
הסצנה בארץ רק מתפתחת- וכל אחד מוצא את עצמו נהנה במקום אחר
...
כל אחד ומה שטוב לו |
צודק אחי,
ואם טוב לך בצוף אז מאחל לך רק שתמשיך להנות ככה,
מה שאמרתי יותר כוון לאנשים שלא אוהבים את המצב הזה,
שאם זה מפריע להם, אז במקום ללכת שוב למועדון שרוני ולקלל אחר כך, שיקחו קצת יוזמה ויחפשו גם מקומות אחרים, ואם הם מכירים שיפיצו את השמועה
מה שבטוח אני יכול להגיד,
שעכשיו הצוף למשל עם ההצלחה שלו בחיים לא יעשה שינוי דרסטי ויביא דיג'יי שינגן רק טרנאס למרות מה שהרבה פה מקווים.
הם רואים שהמיינסטרים הולך אצלהם טוב והקופה שלהם רק מתמלאת בעוד מזומנים.
יש אבל מקומות עם אדיאולגיה אחרת, שסדר העידפויות שלהם אחר, צריך לנסות אותם, במקום לחכות שיביאו את ארמין לצוף כל שישי. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה הבעיה להביא אמנים מפורסמים להפקות אחרות ???
במקום להתלונן, תרימו את הכפפה ! |
אחי שמע אני מוכן להתערב איתך
שאם יביאו נניח את מרקו וי למסיבה בשרון
ויקחו איזה 100 שקל כניסה רוב הנוער יתבאס
א - מהמחיר
ב- מהמוזיקה
אני אישית לא יתבאס משני הגורמים
וגם אף אמרגן מסיבות כמו בשרון לא יקח את הסיכון שלשלם לגי די איזה 10000
דולר כמו שצח אמר
ושלא יבואו אליו אנשים למועדון |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כן אילן תיאוריה יפה רק שכחת דבר אחד
מחיר כרטיס לנקסט 100 שקל סבבה
מחיר כרטיס למסיבות אלכוהול 50-70 שקל סבבה
לעומת זאת
עלות של הטסה לארץ ותשלום לתקליטנים ברמה עולמית כמו פרי אוניל, טייסטו, ארמין, מרקו וי, ג'ון פלמינג והרשימה נמכשת.... - בין 5000 ל- 10000 דולר
עלות של תקליטן מושתן מתל אביב שמנגן מוזיקה שחורה ולהיטים במסיבות חיילים - 500 שקל
גג... |
זה ידוע אחי
אבל בנקודה הזאת אני חושב שהפורום שלנו יכול לעזור בעוד שנה שנתיים אני מקווה כבר...
יש כאן לא מעט אנשים שמתקלטים להנאתם
חלקם כבר התחילו אפילו במועדונים
זאת רק התחלה אבל התחלה חיובית
הבעיה היא ששינוי לא יתחיל מבן אדם שכעקרון הוא שכיר
שינוי יתחיל או מלמטה (הקהל) או מלמעלה (בעלי מועדונים או חברות הפקה) בנתיים המצב הוא בעייתי |
|
|
| m0sh |
הכל כסף
מוזיקה שחורה ופופ מביא כוסיות וככה זה
זה מביא אנשים וכסף זה מה שמעניין
אני אגב נגד מסיבה אלקטורנית בלבד כי זה פשוט לא ילך אבל מתחילים בכל החאלטורות ואז עוברים לטראנס רציני
זה יכול ללכת
דוגרי אני לא הולך להרבה מסיבות וחוץ מטיאסטו כל המסיבות האחרונות היו בעיקר ממוסחרות אבל אתה נהנה עם זה שתיים ואם זה אנשים שאתה מכיר
ובגלל אני עוד מעט מתקלט במסיבות קטנות כאלה אז יהיה בסדר :D |
|
|
| taltul |
מיכאל
התיאוריה שלך ללכת לחפש ליינים איכותיים קצת לא מסתדרת לי בראש!?!?
!?!?!?!?!?!האם יש אותם בכלל - ואני מתכוון לליינים לגילנו
ומסתומרת ללכת לחפש? - כנס ללילה ותראה מה שיש ואתם כבר יודעים מה יהיה בעצם - כל המסיבות חוגרים או נוער למיניהן עם מוזיקה מסחרית ראפ וכו' וכמובן יש את הליינים האיכותיים של נקסט ואפאפאפ או טי אל וי ביום חמישי או אייס בימי חמישי ושישי (ד''א מי שלא יודע באייס יש ליינים קבועים של טראנס והאוס עם די ג'ים אורחים - משהו איכותי)...אבל כל האלה זה מסיבות 23+ לכן לא נראה לי שנוכל להיכנס במזן הקרוב...אני אפילו בטוח...
נ''ב:
הדבר היחיד שמצאתי בלילה זה ליין ל20+ של מועדון הפורום בבאר שבע -
"די ג'יים אורחים מסצינת הטראנס המקומית ומחו''ל"
????אבל זו באר-שבע - מיייייי יסע עד לשם
רק אלה שיש להם דלקן...
עם כל הכבוד לליין אני אישית אין לי תקציב לנסוע לצפון או לדרום כל שישי לכן מה שנשאר זה לחפש ליינים איכותיים בגוש דן אבל הדבר חסר תועלת לאור שעובדה של אי-קיומם של אותם מקומות...
ובכלל כל המצב של כיום כל כך מעצבן ומאכזב...
?"השאלה היא: "מתי יבוא השיוני ובמה הוא יתבטא |
|
|
|
|