|
Conan O'brien hates YOUR homeland!!!
|
View this Thread in Original format
| TonY |
Conan O'brien insulted my home land Finalnd. :( Click here to see how.
Then next week Conan got lots of mail from Finland.
Click link http://people.cc.jyu.fi/~tojusaar/conan/ and download file "Conan O'brien loves finland" to see Conans apology to Finland.
And in the end comes the best part. :disbelief :disbelief

Don't just sit there. Send mail to Conan O'brien Show like we did. |
|
|
| Glorie |
thanks for the alert :D
ne nu jävlar :D :D :D
:stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
I saw a program this week where they were on "Conan O'BrianHates Your Country" conutries staring on b or c... then he told the audience he had just recived a mail by post from Finland and cuase he hadn't even got to F yet he said some bad things about Finland... Gonna be fun to watch what he got in the mailbox from Finland after that :)
[edit] I saw now that what I just mentioned was in that first videoclip :p
Second clip LOOOOOL |
|
|
| P4z! |
| ahahaha great :) täytyy vilkaista sitä Conanin showia nytten hehe |
|
|
| ScuL |
okej grabbar.. låta vi skriva massor av vykort till Conan nu :)
o så skriver vi.. Danmark suger !! :D hehehe |
|
|
| SteveTranz4ever |
En puhu suomea, siis ruotsiksi, kiitos !
| quote: | Originally posted by ScuL
okej grabbar.. låta oss skriva massor av vykort till Conan nu :)
o så skriver vi.. Danmark suger !! :D hehehe |
Det är i och för sig en gammal tradition kan man säga att det är lite gnabb mellan Finland och Sverige... En otroligt klassisk sådan är när vi hamnar i i final mot Finland i ishockey VM... Överhuvudtaget så är en matchvinst mot Finland i hockey VM mer prestigefyllt än en finalvinst.
Sen har vi ju Finnkampen där vi tävlar mot varandra i friidrott...
Vi säger Finnjävlar till dom & dom säger horri till oss...
Lahjoita Suomi ryssille! :toothless |
|
|
| TonY |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är i och för sig en gammal tradition kan man säga att det är lite gnabb mellan Finland och Sverige... En otroligt klassisk sådan är när vi hamnar i i final mot Finland i ishockey VM... Överhuvudtaget så är en matchvinst mot Finland i hockey VM mer prestigefyllt än en finalvinst.
Sen har vi ju Finnkampen där vi tävlar mot varandra i friidrott...
Vi säger Finnjävlar till dom & dom säger horri till oss...
|
Can someone translate this to english? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by TonY
Can someone translate this to english? |
Well Scul said we should tell how much we think Denmark suck now... but I told him it would be more suitable if we said you Finish people suck since it's kinda a tradition between us... We have for a long time struggled with eachother... you know how much prestige it is over a game of hockey between Sweden & Finland... the championchip gold isn't even as prestigeful. |
|
|
| jofawe |
| this means waaaaaaaaaaar!!! ;) |
|
|
| [nils] |
hahaha!
vrickat att conan gör så här med vartenda land :D bara för att få se via klagomail, hur många länder som conan o'brien's show visas i
iskallt :D |
|
|
| St_Andrew |
WTF, I say: ING BOMB HIM WITH POSTCARDS :p
anyway, about 2 years ago David Letterman had like a week of shows tributed to sweden, so still, Sweden > Finland and Letterman > o'brien. that was real pwn. |
|
|
|
|