return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Conan O'brien hates YOUR homeland!!!
View this Thread in Original format
TonY
Conan O'brien insulted my home land Finalnd. :( Click here to see how.

Then next week Conan got lots of mail from Finland.
Click link http://people.cc.jyu.fi/~tojusaar/conan/ and download file "Conan O'brien loves finland" to see Conans apology to Finland.

And in the end comes the best part. :disbelief :disbelief


Don't just sit there. Send mail to Conan O'brien Show like we did.
dbl
hahahaha :p
Glorie
thanks for the alert :D

ne nu jävlar :D :D :D
:stongue:
SteveTranz4ever
I saw a program this week where they were on "Conan O'BrianHates Your Country" conutries staring on b or c... then he told the audience he had just recived a mail by post from Finland and cuase he hadn't even got to F yet he said some bad things about Finland... Gonna be fun to watch what he got in the mailbox from Finland after that :)


[edit] I saw now that what I just mentioned was in that first videoclip :p

Second clip LOOOOOL
P4z!
ahahaha great :) täytyy vilkaista sitä Conanin showia nytten hehe
ScuL
okej grabbar.. låta vi skriva massor av vykort till Conan nu :)

o så skriver vi.. Danmark suger !! :D hehehe
SteveTranz4ever
En puhu suomea, siis ruotsiksi, kiitos !

quote:
Originally posted by ScuL
okej grabbar.. låta oss skriva massor av vykort till Conan nu :)

o så skriver vi.. Danmark suger !! :D hehehe


Det är i och för sig en gammal tradition kan man säga att det är lite gnabb mellan Finland och Sverige... En otroligt klassisk sådan är när vi hamnar i i final mot Finland i ishockey VM... Överhuvudtaget så är en matchvinst mot Finland i hockey VM mer prestigefyllt än en finalvinst.
Sen har vi ju Finnkampen där vi tävlar mot varandra i friidrott...


Vi säger Finnjävlar till dom & dom säger horri till oss...


Lahjoita Suomi ryssille! :toothless
TonY
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Det är i och för sig en gammal tradition kan man säga att det är lite gnabb mellan Finland och Sverige... En otroligt klassisk sådan är när vi hamnar i i final mot Finland i ishockey VM... Överhuvudtaget så är en matchvinst mot Finland i hockey VM mer prestigefyllt än en finalvinst.
Sen har vi ju Finnkampen där vi tävlar mot varandra i friidrott...


Vi säger Finnjävlar till dom & dom säger horri till oss...


Can someone translate this to english?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by TonY
Can someone translate this to english?


Well Scul said we should tell how much we think Denmark suck now... but I told him it would be more suitable if we said you Finish people suck since it's kinda a tradition between us... We have for a long time struggled with eachother... you know how much prestige it is over a game of hockey between Sweden & Finland... the championchip gold isn't even as prestigeful.
jofawe
this means waaaaaaaaaaar!!! ;)

[nils]
hahaha!

vrickat att conan gör så här med vartenda land :D bara för att få se via klagomail, hur många länder som conan o'brien's show visas i

iskallt :D
St_Andrew
WTF, I say: ING BOMB HIM WITH POSTCARDS :p

anyway, about 2 years ago David Letterman had like a week of shows tributed to sweden, so still, Sweden > Finland and Letterman > o'brien. that was real pwn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement