|
[TK] trance platen
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
ANGELES High horse 10
BENN Innerfall (yeti) 6
CARLOS The silmarillia (karma) 12
DYEWITNESS Observing your earth (retro!) picture disc! 17
F MASSIF Somebody 9
HUMAN RESOURCE Dominator 2002 (incl all remixes) 6
KAMAYA PAINTERS Endless wave + Northern spirit + outstream (planetary) 12
NICO PARISI Desire (Spring ep) (bass boxx) 5
PETER LUTS Long island (freestyle) 5
SCOT BOND VS SOLARSTONE Naked angel (promo deep blue) 12
SVENSON & GIELEN FT JAN JOHNSTON Beachbreeze (id&t) 9
TRANCE ALLSTARS Lost in love (zeitgeist) 6
U4EA Rave injection (retro!) (say no more) 13
bieden per plaat of -10% korting bij aankoop ganse pakket
info: [email protected] |
|
|
| Wildfir3 |
nu ni om ambetant te doen, maar 9 euro voor die somebody is wat teveel hoor. Ik heb die voor 9 euro nieuw uit de winkel bij music gallery, en die is nog niet van de goedkoopste.
Voor de rest niveel op aan te merken :) |
|
|
| FredNova |
die van mij kostte ook 9 euro
en dit is een niet gedraaid exemplaar (dus ook nieuw)
dus :toothless |
|
|
| Wildfir3 |
Ja maar na alles wat ik al achter de schermen over u heb gehoord zijt gij allesbehalve betrouwbaar! moehahaha ;)
ps: roddels komen van SilentEagle!!!!!!!! Ask him!!!! Ma hij zal wel weer alles ontkennen! |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ja maar na alles wat ik al achter de schermen over u heb gehoord zijt gij allesbehalve betrouwbaar! moehahaha ;)
ps: roddels komen van SilentEagle!!!!!!!! Ask him!!!! Ma hij zal wel weer alles ontkennen! |
dan mag dat wel effe hier uitgelegd worden aub!?!
ik koop en verkoop platen sinds 1998... nog nooit klachten gehad |
|
|
| Jasperovitsj |
| Volgens mij was het maar een grapje... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volgens mij was het maar een grapje... |
een heel flauw dan toch, want de mensen die dit lezen nemen dat niet zo op |
|
|
| SilentEagle |
Idd, FredNova. Heb geen enkele klacht over de platen die ik van je gekocht heb. :)
Steven, doe es wat aan uw nivo, tis een beetje bevroren de laatste dagen. |
|
|
| Wildfir3 |
twas idd maar ironisch zenne. Allé manne, de "moehahaha" en "!!!!!!!!!!!" zijn toch duidelijk genoeg?!
ge ontgoochelt mij :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
twas idd maar ironisch zenne. Allé manne, de "moehahaha" en "!!!!!!!!!!!" zijn toch duidelijk genoeg?!
ge ontgoochelt mij :p |
voor sommigen wel misschien duidelijk genoeg
maar mensen die hier gewoon eens komen kijken, geeft dat een slecht beeld
:whip: :tongue3 |
|
|
|
|