return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
[TK] trance platen
View this Thread in Original format
FredNova
ANGELES High horse 10
BENN Innerfall (yeti) 6
CARLOS The silmarillia (karma) 12
DYEWITNESS Observing your earth (retro!) picture disc! 17
F MASSIF Somebody 9
HUMAN RESOURCE Dominator 2002 (incl all remixes) 6
KAMAYA PAINTERS Endless wave + Northern spirit + outstream (planetary) 12
NICO PARISI Desire (Spring ep) (bass boxx) 5
PETER LUTS Long island (freestyle) 5
SCOT BOND VS SOLARSTONE Naked angel (promo deep blue) 12
SVENSON & GIELEN FT JAN JOHNSTON Beachbreeze (id&t) 9
TRANCE ALLSTARS Lost in love (zeitgeist) 6
U4EA Rave injection (retro!) (say no more) 13

bieden per plaat of -10% korting bij aankoop ganse pakket

info: [email protected]
Wildfir3
nu ni om ambetant te doen, maar 9 euro voor die somebody is wat teveel hoor. Ik heb die voor 9 euro nieuw uit de winkel bij music gallery, en die is nog niet van de goedkoopste.

Voor de rest niveel op aan te merken :)
FredNova
die van mij kostte ook 9 euro
en dit is een niet gedraaid exemplaar (dus ook nieuw)

dus :toothless
Wildfir3
Ja maar na alles wat ik al achter de schermen over u heb gehoord zijt gij allesbehalve betrouwbaar! moehahaha ;)

ps: roddels komen van SilentEagle!!!!!!!! Ask him!!!! Ma hij zal wel weer alles ontkennen!
FredNova
quote:
Originally posted by Wildfir3
Ja maar na alles wat ik al achter de schermen over u heb gehoord zijt gij allesbehalve betrouwbaar! moehahaha ;)

ps: roddels komen van SilentEagle!!!!!!!! Ask him!!!! Ma hij zal wel weer alles ontkennen!


dan mag dat wel effe hier uitgelegd worden aub!?!

ik koop en verkoop platen sinds 1998... nog nooit klachten gehad
Jasperovitsj
Volgens mij was het maar een grapje...
FredNova
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Volgens mij was het maar een grapje...


een heel flauw dan toch, want de mensen die dit lezen nemen dat niet zo op
SilentEagle
Idd, FredNova. Heb geen enkele klacht over de platen die ik van je gekocht heb. :)

Steven, doe es wat aan uw nivo, tis een beetje bevroren de laatste dagen.
Wildfir3
twas idd maar ironisch zenne. Allé manne, de "moehahaha" en "!!!!!!!!!!!" zijn toch duidelijk genoeg?!

ge ontgoochelt mij :p
FredNova
quote:
Originally posted by Wildfir3
twas idd maar ironisch zenne. Allé manne, de "moehahaha" en "!!!!!!!!!!!" zijn toch duidelijk genoeg?!

ge ontgoochelt mij :p


voor sommigen wel misschien duidelijk genoeg
maar mensen die hier gewoon eens komen kijken, geeft dat een slecht beeld

:whip: :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement