|
DJ Antiphus @ Black-Hole Stage op Mysteryland
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Was vanmiddag op NJOY, kwam ik DJ Joop tegen. U kent hem wel, DJ Joop, 'trance'-dj uit het Noorden van Nederland en veel te zien op ID&T feesten. Nu is Joop een vriend van Antiphus, oftewel die gozer die hier ook schijnt te zitten maar laatste tijd weinig van zich laat horen en veels te bescheiden is ;) Nu ken ik Joop ook wel een klein beetje en hij mij (lekker belangrijk, maar oke), maar raakte aan de praat, en hoorde dit:
DJ Antiphus opent op de BlackHole stage op Mysteryland!
Hartstikke leuk voor die jongen, niet? Hij draait een mix van Progressive cq techhouse! Dus hebben we 2 TA'ers op Mysteryland staan! :)
Dus Andreas, gefeliciteerd!
En zet EINDELIJK eens een keer een promo-mix van je online, eikel, dan kan ik je gaan promoten in NL! :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| franzelare |
super cool voor hem!!
maar ik denk dat ik dit jaar oversla en op lowlands zit :) |
|
|
| Shabbaman |
| Go DJ Brapke! :toothless |
|
|
| total woot |
Goed voor mekaar man!
Verder nog gigs hier in de buurt binnenkort?
Grtz
Woot |
|
|
| Optimus |
| ff supporten als we op MysteryLand zijn:cool: |
|
|
| Miss Proximus |
Heel goed nieuws!! Gefeliciteerd Dre :)
Hey, doe me ff zo'n kaartje dan vergeet ik alle trauma´s die je me hebt bezorgd gheghegehgeheghe ;) |
|
|
| SnuggLe |
| Ik ga heel maybe ook nog wel even dan als ik ergens wat kan sletten! |
|
|
| Remy D |
| Ik ga ook draaien op ML! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga ook draaien op ML! :D |
Ja, rondjes om de anus van DJ Jean ga jij draaien ja! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga ook draaien op ML! :D |
joenkoe? |
|
|
| Antiphus |
yo yo yo wazzzaaaaaaap!!
Vind het errrrug cool dat ik er sta!!!, heb er nu al zin in!!
, maar eerst volgende week Sensation Black Vip-room!! Hoop jullie te zien zowieso op Mysteryland!!!! |
|
|
| emre |
| Hoe laat moet meneer op? Dan kunnen alle TA's ff supporten :D |
|
|
|
|