|
Hardcore thread ? :p
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Die eerste is goed, de 2de is erg... |
|
|
| jp |
| Partyanimals, de trots van Amsterdam-Noord :D |
|
|
| lievez |
| rofl kwou da ier ook just poste van die negerkes :D |
|
|
| pooley |
| Btw Hollanders, is het echt zo erg bij jullie of hebben ze gewoon weer een marginale school eruit genomen? |
|
|
| Dark Apostle |
Waar ze daar over lullen had ik over 6-7 jaar al kunnen vertellen. Zolang "stoer doen" in blijft zullen die zeikers en die wijven die symbolen blijven gebruiken.
Bah zoiets mag ik niet zien of ik maak me weer druk :whip:
Dat van die negerkes is wel grappig ^^ |
|
|
| Buoyant |
Ze slaan gewoon een neger neer, dan ist voorbij!!!
Kheb het eigelijk nog nooit gemerkt in Brabant of hierzelfs ergens in Eindhoven , ik verschrok er toch ook wel van |
|
|
| super-styleR |
| Lol funny :p khoop da da nie egt zo is daar tzou nogal erg worden dan ma swat das mijn mening :happy2: |
|
|
| Wildfir3 |
Erg dat die neo nazistische domkoppen hardcore een slechte naam moeten geven, maar das al langer dan vandaag geweten. Achja, we kunnen maar hopen dat ze vroeg of laat eens worden doodgeslagen door een groepje allochtonen die het kotsbeu zijn. Ze zullen er wel niets uit geleerd hebben, maar domme mensen als dat kan je zoiezo nix leren.
Let em burn |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Erg dat die neo nazistische domkoppen hardcore een slechte naam moeten geven, maar das al langer dan vandaag geweten. Achja, we kunnen maar hopen dat ze vroeg of laat eens worden doodgeslagen door een groepje allochtonen die het kotsbeu zijn. Ze zullen er wel niets uit geleerd hebben, maar domme mensen als dat kan je zoiezo nix leren.
Let em burn |
Ooit een onnozele hardcore track gedload van een relatief bekende oldskool hardcore producer (weet niet meer welke, was echt domme track) met de inspiratie volle titel: Dood aan alle vuile Nazies (of zoiets, is echt al laaaaang geleden)
De vocals in de track gaan over het feit dat ze de scene hebben verziekt en op de achtergrond hoor je een sampel uit een of andere film waar blijkbaar een duitse soldaat wordt gefolterd.
Ik dacht bij mezelf. Toch nog iemand die er om geeft.
Nu worden er de laatste jaren toch weer wat moeite gedaan om de hardcore uit de greep van rechtse extremisten te trekken. Ik kan ze alleen maar in hun poging ten volle steunen
THE CORE BELONGS TO ALL!!! |
|
|
| Wildfir3 |
:) |
|
|
|
|