|
Zangeres gezocht
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
Beste trance-liefhebbers,
Ik ben nu al ongeveer 2 jaar bezig met het producen van liedjes en ik wil deze zomer eens iets nieuws proberen. Naast de poging om bij een label binnen te geraken (tips hiervoor zijn eveneens welkom!!), zou ik een eerste productie met vrouwelijke vocals willen uitproberen... Geïnteresseerden mogen hun demo opsturen naar mij via alle mogelijke manieren. Laat me gerust iets weten en dan spreken we wel iets af.
Ik hoop dat er nog goeie onontdekte zangstemmen bestaan die een beginnende producer een handje willen helpen ;)
MVG,
Dj LPG
|
|
|
| Wildfir3 |
| ah vrouwelijke :'( |
|
|
| Dj LPG |
mannelijke mag ook als je erg goed bent :)
|
|
|
| Wildfir3 |
| als vindt dat luc de vos goed kan zingen dan ben ik uw man :D |
|
|
| Eagle` |
| geef es vb van tekst, ik wil ook wel es proberen :p |
|
|
| Dj LPG |
| wel ik wil eerst weten of ik iemand viond voor ik me er echt in verdiep, maar voor een mannelijke stem moet een tekstje in de aard van "go go go, just gooooooo with the flow and never return to the show! All u have to do is dance to the beat into an intergalatic..." ik verzin maar iets he :) maar als je iets in die aard naar mijn gedacht kan zeggen / zingen valt er wel iets mee aan te vangen ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
nen whisper of jah, een tekst op normale toonhoogte (tussen gewone C -> do en een hoge D -> re) wil'k desnoods wel es iets proberen in te zinge ... mannestem dus wel e :p, en jah, men crapy micro is misschien ook wel een klein probleem ... ma 'k wi let altijd es probere e ...
achter een echte Goei vrouwenstem ben'k trouwens zelf ook nog aant zoeke, ma na de exaams ga'k daar es werk van make :)
en wat da label betrefd ... belangrijkste factoren
- een liedje dat aanslaat
- leeftijd: ze nemen niet meer graag risico's tegenwoordig, dus liever al wat ervaren personen ...
- geluk
voor de rest zitten we precies in't zelfde schuitje :) , qua doel & wat we nog tekort komen
btw, met wat produce je eigenlijk, en heb je ergens een sample van uw huidige werk?
Greetz, despe |
|
|
| Dj LPG |
welja, probeer maar he, die crappy micro zal je stem niet belemmeren denkik :) t is uiteindelijk maar een demo niewaar ;)
Wat ik zo irritant vind is dat je geen kansen meer krijgt, hoe kan je ooit ervaren worden als ze je geen kansen geven...
Ik wil je gerust eens iets laten horen hoor, maar dan in private ;) :tongue3 |
|
|
| Pumaz |
Dj LPG, ik heb geen idee wie je bent (das mijn manier van welkom zeggen) maar ik wil wel spreken/zingen voor u EN ik woon in Aalst ;)
Ow ja ik ben een gast :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
achter een echte Goei vrouwenstem ben'k trouwens zelf ook nog aant zoeke, ma na de exaams ga'k daar es werk van make :)
|
Leuke reden om met allerhande chics aan te pappen :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
just gooooooo with the flow |
das anders al een bekend rocknummer van The queens of the stone age:D |
|
|
| Pumaz |
Wat voor muziek zou het eigelijk zijn?
Voor zangeressen te zoeken kan ik u maar aanraden een papiertje in enkele conservatoria te hangen :) |
|
|
|
|