return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
DJ Alfi live at....
View this Thread in Original format
dj_alfi
gatebil 2004 :nervous: :nervous:

litt lol? ja... men samme faen...
andre som skal spille er Stephano (:haha: ), subsoniq (:haha: :haha: )
og noen andre tror jg..

EDIT: Ugh... leste akkurat på www.gatebil.no at det var 17000 der i mai, despite bad weather.. største crowden jeg har spilt for er 600:p
moore
KONGE! Jeg kommer innom en tur garantert. Gleder meg :D Hvordan årna du deg spillejobben?
dj_alfi
quote:
Originally posted by moore
KONGE! Jeg kommer innom en tur garantert. Gleder meg :D Hvordan årna du deg spillejobben?

en kamerat av meg kom bort og spurte om jeg vil spille... så jeg bare tenkte ito sekunder, og sa ja... ikke no voldsomt med betaling da men... Kommer til å spille club/hardclub/hardhouse/hardtrance... en god mixture...
moore
Spør om de trenger enda en dj a! Hadde vært stilig ;)
DJ-RED
Du må nok spille den værste cheese'n for at rånerne på gatebil skal digge deg...
Håper du har noen scooter, jan wayne, rocco, special d, låter på vinyl ellers er du f*cked!:eek:
noonboy
Ville ikke stått og spilt voldtekt av min egen musikksmak for den type folkeslag om jeg hadde fått penger for det (sett bort ifra at jeg aldri kommer til å få meg spillejobb:)).

Likevel: Gratulerer! Håper du spiller noe bra innen det almennheten kaller 'techno-musikk';)Glem ikke Alice Deejay klassikerne:)

Ok, hørtes litt vel negativ ut nå da. Misunner deg litt, selv om jeg aldri hadde klart å spille et tilfredsstillende set for folk som liker det litt mer.....populære.
moore
Kom akuratt hjem derfra, ble vel ikke så veldig velykka med tanke på været? Så heller ikke noe DJ Alfi på programmet da..
dj_alfi
quote:
Originally posted by moore
Kom akuratt hjem derfra, ble vel ikke så veldig velykka med tanke på været? Så heller ikke noe DJ Alfi på programmet da..


jg spilte på klubbscenen på partycampen.. hvis du så den plakaten med lars holte og carl e, så var jeg "+mange fler" :P

lars ble skvist ut av spilletid, og carl ble sur fordi platene hans ble sprutet ned av gjørme :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement