|
DJ Alfi live at....
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
gatebil 2004 :nervous: :nervous:
litt lol? ja... men samme faen...
andre som skal spille er Stephano (:haha: ), subsoniq (:haha: :haha: )
og noen andre tror jg..
EDIT: Ugh... leste akkurat på www.gatebil.no at det var 17000 der i mai, despite bad weather.. største crowden jeg har spilt for er 600:p |
|
|
| moore |
| KONGE! Jeg kommer innom en tur garantert. Gleder meg :D Hvordan årna du deg spillejobben? |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by moore
KONGE! Jeg kommer innom en tur garantert. Gleder meg :D Hvordan årna du deg spillejobben? |
en kamerat av meg kom bort og spurte om jeg vil spille... så jeg bare tenkte ito sekunder, og sa ja... ikke no voldsomt med betaling da men... Kommer til å spille club/hardclub/hardhouse/hardtrance... en god mixture... |
|
|
| moore |
| Spør om de trenger enda en dj a! Hadde vært stilig ;) |
|
|
| DJ-RED |
Du må nok spille den værste cheese'n for at rånerne på gatebil skal digge deg...
Håper du har noen scooter, jan wayne, rocco, special d, låter på vinyl ellers er du f*cked!:eek: |
|
|
| noonboy |
Ville ikke stått og spilt voldtekt av min egen musikksmak for den type folkeslag om jeg hadde fått penger for det (sett bort ifra at jeg aldri kommer til å få meg spillejobb:)).
Likevel: Gratulerer! Håper du spiller noe bra innen det almennheten kaller 'techno-musikk';)Glem ikke Alice Deejay klassikerne:)
Ok, hørtes litt vel negativ ut nå da. Misunner deg litt, selv om jeg aldri hadde klart å spille et tilfredsstillende set for folk som liker det litt mer.....populære. |
|
|
| moore |
| Kom akuratt hjem derfra, ble vel ikke så veldig velykka med tanke på været? Så heller ikke noe DJ Alfi på programmet da.. |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by moore
Kom akuratt hjem derfra, ble vel ikke så veldig velykka med tanke på været? Så heller ikke noe DJ Alfi på programmet da.. |
jg spilte på klubbscenen på partycampen.. hvis du så den plakaten med lars holte og carl e, så var jeg "+mange fler" :P
lars ble skvist ut av spilletid, og carl ble sur fordi platene hans ble sprutet ned av gjørme :P |
|
|
|
|