|
Armada Night - Ocean Diva Rotterdam 14-08-2004
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
Die van 26 juni moet nog plaats vinden, maar de volgende is ook al gepland :) 14 augustus op de Ocean Diva in Rotterdam. De Ocean Diva is een relaxte boot, waar ik en Emma met Armin Only al waren. Van de partij zijn:
Armin van Buuren, Markus Schulz en Remy
Diezelfde dag is overdag de Fast Forward Dance Parade in Rotterdam, mooie gelegenheid dus om overdag in de stad rond te toeren en 's avonds op de boot mee te gaan voor Armada Night :)
Ik ben zeker van de partij :) |
|
|
| Freezel |
| Andere thread is vaag ;) Benny, closen die hap :) |
|
|
| Wildfir3 |
| kunt ge zelf deleten hoor, bij 'edit' |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
kunt ge zelf deleten hoor, bij 'edit' |
Dat knopje krijg ik dus niet meer te zien :p |
|
|
| djcresto |
| zal ik weer moeten missen gvd, 15 augustus feest voor 25 jaar huwelijk van men ouders. |
|
|
| Zehra |
kga hier ook voor passen want kga al naar DV de week ervoor. kga dus in augustus ook int weekend werken en mijn baas en ook bankrekening zouden het nie fijn vinden als ik elk weekend vrij neem.
(:whip: weer in NL!?! jullie hebben wel om de week een goeie dj over de vloer eh... :p) |
|
|
| Eagle` |
Vorig boot feesie gemist, denk dat ik deze meepik ipv 26 juni. Moe er nog is grondig over nadenken
Week ervoor DV, maar ach teveel feesten bestaat niet enkel voor men zakgeld ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Zehra
(:whip: weer in NL!?! jullie hebben wel om de week een goeie dj over de vloer eh... :p) |
:stongue: :stongue: :stongue: :p |
|
|
| eieregooie |
| ik ben er deze keer ook niet bij... zit dan met me kont in Frankrijk tussen DV en ML door :) |
|
|
| emma |
zoals verwacht :
moi present:D |
|
|
| MaGiK54 |
| Tuurlijk ben ik ook weer present, de Ocean Diva is trouwens een errug gave locatie. |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
de Ocean Diva is trouwens een errug gave locatie. |
ja, erg relaxed
en heb nog een heleboel muntjes over van vorige keer ;) |
|
|
|
|