|
Min sommarpresent till er.
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
Här kommer äntligen min nya chillmix som jag utlovade. Jag hoppas att ni tycker om den. Kommenterarer och liknande är välkomna. Jag vet att det var mer än 1 år sen förra mixen. Men jag känner att det är bättre att ta lång tid på sig. Det tog ett bra tag innan jag kände att jag var helt nöjd med låtvalet.
Hursomhelst. Mixen heter Pearls From Kandahar. Och ni kan ladda ner den:
HÄR
Mixen kommer strax också upp på http://www.trance.se
Om 3 timmar åker mitt plan till Afghanistan. Återvänder i slutet av juli. Vill önska alla en jätteskön sommar och hoppas att det blir medalj för Sveriges del i EM. Jag ska försöka följa matcherna där nere så gott det går.
p.s. jag hann inte göra klart någon cuefil.
KRAMAR
/Hamid |
|
|
| Sand Leaper |
| Gir du oss tracklist før du drar? |
|
|
| lonne |
| Bättre sent än aldrig! Får passa på att önska dig en trevlig semester och sommar =). Lite chillmusik är aldrig fel.:) |
|
|
| RebeL9 |
ok:)
01. Chicane - Arizona Part 2
02. Vibrasphere - San Pedro (Low Sky remix)
03. Healer - The Answer
04. Three Drives On A Vinyl - Greece 2000 (Moonwatcher's Sea Of Tranquility remix)
05. Envio - Touched By The Sun (Rusch & Elusive Chillout remix)
06. Airwave - God Surrounds Us
07. Azior - Sunset At Myvatn (Ambient mix)
08. Push - Strange World (Tranquilos Chillout mix)
09. Motorcycle - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden's Chillout mix)
10. Airwave - Space Divas
11. Conjure One - Center Of The Sun (Solar Stone's Chilled Out mix)
bör finnas något för alla hoppas jag :P |
|
|
| EsseT |
Oh den måste man ju bara lyssna på =)
Tack så mycket för din gåva ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| jag som precis funderade över att köpa en chillout skiva för sommaren... och så kommer du i sista minuten med detta w00t set :tongue2 får väl tacka och bocka! jävligt skön tracklist dessutom! |
|
|
| dbl |
| ahh.. nice, har jag la nått trevligt att somna till inatt förhoppningsvis :) |
|
|
| Treo |
| oj , supernajs! tankar direkt :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Vill önska alla en jätteskön sommar |
ahhh tack desamma :)
nu ska jag lyssna på mixen. första låten låter ju t.ex. mycket fint... |
|
|
| CJ InterCity |
| förresten visste jag inte att Airwave gjort mjuka låtar. Hans remixar brukar oftast vara trance/prog ju. Han ska ha ett album ute har jag för mig, någon som vet ett bra ställe att höra samples? :) |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
förresten visste jag inte att Airwave gjort mjuka låtar. Hans remixar brukar oftast vara trance/prog ju. Han ska ha ett album ute har jag för mig, någon som vet ett bra ställe att höra samples? :) |
Hans nya dubbelalbum I want to believe är grymt, även fast det innehåller en hel del gamla produktioner. Är du sugen på det, skicka mig ett pm, eller så löser vi det på annat sätt. :) |
|
|
| St_Andrew |
nice one :D
och ha det så kul i afganistan :D |
|
|
|
|