return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Post je desktop (pg. 11)
View this Thread in Original format
Endless_Trance
gedaan!!

http://www.tranceaddict.com/forums/...526#post4188526
raoel
Zal die mijn standaard desktop toch maar laten zien.

Inmiddels Copernoc Desktop Search geïnstaleerd, werkt goed, zoekvenster in de taakbalk, ideaal.
Bedankt voor de top Switch!

Zou alleen willen dat ie de resulaten van een het zoeken naar mp3's anders liet zien. Hij haalt de tags eruit, ik zou willen dat ik ze gewoon als bestandnaam zou zien en daarachter in welke map het bestand zit, net zoals de zoekfunctie van Windows zelf. Weet je of dat dat kan?

Overigens ook Googles Desktop Search proggie geprobeerd, zal best goed werken, maar die zoekt je hele computer af en je kunt nie makkelijk naar alleen audio zoeken. Met copernic kun je zelf mappen aanwijzen die die moet indexeren en kun je makkelijk naar alleen audio zoeken.

Saai, maar lekker overzichtelijk. In de taakbalk links de programma's die ik veel aan en uitzet. Rechts de typbalk voor het zoeken met Copernic.

Ik gebruik al tijden zo'n dubbele taakbalk, zie dat verder niemand doen.
Zou echt niet zonder kunnen. Anders worden die taakbalk dingen allemaal zo klein als je veel geopend hebt.
New Wave
Breeza
Mooie lazer, hoe groot (lees klein) is je desktop, ziet er niet zo groot uit (en ja ik weet ook wel dat die foto verkleind is :p)
Cosmic
Nieuwe maand:

TranceZoner
Ik kan ook niet langer dan een maand met de zelfde desktop :p

Cosmic
Het werd eens tijd voor een nieuwe look:

BaRTeZ
hmm Cosmic, heb jij een CUE sheet addon for de MMD3 skin?
raoel
Ik gebruik daarvoor mp3cue.
Is helaas niet in dezelfde lay-out te verkrijgen, voor zover ik weet, maar het werkt gewoon perfect.

Pas geleden ook een keer CUE player geprobeerd, maar die werkt IMO niet zo fijn als mp3cue.
Cosmic
quote:
Originally posted by BaRTeZ
hmm Cosmic, heb jij een CUE sheet addon for de MMD3 skin?

Nee, dit is gewoon de standaard-skin. Ik zou niet weten waar je zo'n addon voor nodig hebt

HardKiller
raoel
quote:
Originally posted by Cosmic
Ik zou niet weten waar je zo'n addon voor nodig hebt

Dat is wel zo ideaal :)
Als je een CD of liveset download is het klote om een track te zoeken of door te skippen naar een track. Wanneer je een bij de mp3 behorende cue file hebt en je hebt mp3cue al plugin, dan krijg je als het ware een extra playlist. In die playlist kun je naar in de cue file aangegeven tracks skippen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement