|
Livesets illegaal?
|
View this Thread in Original format
| TranceGenetic |
| Zijn in belgie livesets illegaal? zoals deze site waar da ge da gewoon kunt downloaden? Of is er met een liveset niks mis? |
|
|
| BEACHBOY |
| zover ik weet is er niks mis mee... Je bent er uiteindelijk niet zo veel mee ook he, alle tracks zijn gemixt (en dus ergens beetje onbruikbaar) <= te zien hoe je t bekijkt natuurlijk |
|
|
| Wildfir3 |
mp3's downloaden (eenders wat) is ook niet illegaal. Het delen is illegaal, en het wordt ook illegaal als je ze buiten de huiselijke kring laat horen :)
bron: ne pee van sabam ;) |
|
|
| TranceGenetic |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
mp3's downloaden (eenders wat) is ook niet illegaal. Het delen is illegaal, en het wordt ook illegaal als je ze buiten de huiselijke kring laat horen :)
bron: ne pee van sabam ;) |
Dus in den auto in uwe mp3-speler da mag ni? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TranceGenetic
Dus in den auto in uwe mp3-speler da mag ni? |
Check dit nekeer: http://gamesforum.telenet.be/showthread.php?t=224477
Ik weet nu wel niet of ik er veel van moet geloven, lijkt me nogal vergezocht. Maar aan de andere kant, enige origineel da ik in de auto heb liggen is A State Of Trance 2004. De rest zijn eigen mixen en livesets. |
|
|
| TranceGenetic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Check dit nekeer: http://gamesforum.telenet.be/showthread.php?t=224477
Ik weet nu wel niet of ik er veel van moet geloven, lijkt me nogal vergezocht. Maar aan de andere kant, enige origineel da ik in de auto heb liggen is A State Of Trance 2004. De rest zijn eigen mixen en livesets. |
LoL die thread is van mij, maar kdacht da ze er hier mss wa meer van wisten, aangezien dees een puur muziekforum is :) |
|
|
| Buoyant |
kdenk da een site die losse mp3-nummers deelt sneller opgedoekt wordt dan een site waar ge livesets kunt downen, djmixes.com doet het toch al enkele jaren naar mijn weten.
maar volledig legaal zal het nooit zijn, op livesets moet je waarschijnlijk officeel ook rechten betalen, maar dat zijn maar dingen die ik denk, kweet er eigelijk weinig van :) |
|
|
|
|