|
Grattis till mig!!! ;)
|
View this Thread in Original format
| MiB |
på 30 års dan.. =) 16:e Juni woho.. bläää.. old fart..
grym fest i fredags för mig med ca 70 pers.. =)) riktigt skoj.. blir nog inte helt lugnt idag ons heller tippar jag på =)) |
|
|
| JayBee |
Grattis, du har nu ena foten i graven :)
|
|
|
| St_Andrew |
| hehe, fett GRATTIS, gubben ;) |
|
|
| jeremy1984 |
| Grattis grattis :) |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by JayBee
Grattis, du har nu ena foten i graven :)
|
hehe antar det ;) |
|
|
| reveal |
| Gratulerar mannen :D |
|
|
| Kamelen |
| CONGRATZ! =) du är inte gamal än.. det är nu livet börjar för dig.. du har "testat" på allt ..så nu sorterar du bort allt skit och gör roliga och självklart nödvändiga saker =).. köp bil.. adoptera mig.. eller nått sånt.. grattis hursomhellst! |
|
|
| Smekbar |
| grattis o sånt :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det är inte många som fått äran att födas året då ABBA vann schlager EM med låten waterloo... det är också året som faktiskt Sveriges stoltaste och snyggaste människor föddes...
1974 är det gyllene året...
GRATTIS PÅ 30 ÅRSDAGEN KÅMPIS...... (snart är det min tur) :nervous: |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är inte många som fått äran att födas året då ABBA vann schlager EM med låten waterloo... det är också året som faktiskt Sveriges stoltaste och snyggaste människor föddes...
1974 är det gyllene året...
GRATTIS PÅ 30 ÅRSDAGEN KÅMPIS...... (snart är det min tur) :nervous: |
hehe... fan va guld o få en diskmaskin till lägenheten.. så skönt.. sen massa annat kul.. ;) 30 va inte så dumt hehe |
|
|
|
|