return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Grattis till mig!!! ;)
View this Thread in Original format
MiB
på 30 års dan.. =) 16:e Juni woho.. bläää.. old fart..

grym fest i fredags för mig med ca 70 pers.. =)) riktigt skoj.. blir nog inte helt lugnt idag ons heller tippar jag på =))
JayBee
Grattis, du har nu ena foten i graven :)



St_Andrew
hehe, fett GRATTIS, gubben ;)
jeremy1984
Grattis grattis :)
Sorrow
Grattis.. :)
MiB
quote:
Originally posted by JayBee
Grattis, du har nu ena foten i graven :)





hehe antar det ;)
reveal
Gratulerar mannen :D
Kamelen
CONGRATZ! =) du är inte gamal än.. det är nu livet börjar för dig.. du har "testat" på allt ..så nu sorterar du bort allt skit och gör roliga och självklart nödvändiga saker =).. köp bil.. adoptera mig.. eller nått sånt.. grattis hursomhellst!
Smekbar
grattis o sånt :)
SteveTranz4ever
Det är inte många som fått äran att födas året då ABBA vann schlager EM med låten waterloo... det är också året som faktiskt Sveriges stoltaste och snyggaste människor föddes...

1974 är det gyllene året...


GRATTIS PÅ 30 ÅRSDAGEN KÅMPIS...... (snart är det min tur) :nervous:

MiB
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är inte många som fått äran att födas året då ABBA vann schlager EM med låten waterloo... det är också året som faktiskt Sveriges stoltaste och snyggaste människor föddes...

1974 är det gyllene året...


GRATTIS PÅ 30 ÅRSDAGEN KÅMPIS...... (snart är det min tur) :nervous:


hehe... fan va guld o få en diskmaskin till lägenheten.. så skönt.. sen massa annat kul.. ;) 30 va inte så dumt hehe
ScuL
grattis MiB!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement