|
Nye plater Juni
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
Sleng opp dine platekjøp denne måneden her, CD eller vinyl. Jeg kan starte:
Björk - Vespertine (Elektra)
Cristian Vogel - Rescate 137 (Novamute)
Primal Scream - Xtrmntr (Creation Music)
Dead Can Dance - Wake (4AD) |
|
|
| moore |
Vinyl:
Girl Nobody - Cages [Release Records]
Piece Process - Solar Myth [Release Records] |
|
|
| Sjodalf |
jeg snur litt på flisa og lister ut 'all new in stock' denne måneden, (kjøpt eller ei):
Brian Eno - An Ending - Leama & Moor Remix [White]
Digital Delinquents - Forever [Equilibrium]
Neo & Farina - Alba Rossa [Platipus]
Deep Dish / Luke Fair - Flash Dance / Utra Violet [White]
Matthew Dekay Band - Higher Thoughts [Little Mountain Rec]
Pole Folder feat Sandra Ferretti - Protected Disc2 [MODO]
Akatishia vs Matthew Dekay - Time To Think [Extrema]
Saviour - Solarflare [Platipus]
York - I Need You [Liquid]
Benz & MD - Dilation [Release Rec]
Girl Nobody - Cages [Release Rec]
Tilt - The World Doesn't Know [Lost Language]
Jezper - Monastery Hill [Afterglow]
Solarstone - Speak In Sympathy 2004 [Fireglow]
Aly & Fila - Eye Of Horus [Galactive]
Perpetua - Second Season [Illuminate]
Aquasource - Waking Up The Sun [JOOF] |
|
|
| noonboy |
Nok en unødvendig counter tråd.....Nåja, får poste mine EN gang, da. (har vært svak så langt, og ingen 'nye')
Filo & Peri - Elevation/Juicy
Steve Porter - Lost Classics
Mojado ft Mr Sam - Naranja |
|
|
| verminator |
Techno:
Adam Beyer & Henrik B - The Eye That Sees Itself [Mad Eye - 001]
Mr Sliff - The Riff [Jericho - 028] - (promo):D
Joel Mull - Constant Process [Inside - 014] - (promo):D
Annet:
Dörti Oppland - Greatest
:D :D :D :D :D |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by noonboy
Nok en unødvendig counter tråd..... |
Hvorfor det? Er da greit å se hva slags musikk de andre her inne spiller/hører på? |
|
|
| netroM |
CD: DJ Tiësto - Magik Three: Far From Earth
:D |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by noonboy
Nok en unødvendig counter tråd..... |
hvis den er så unødvending kan du alltids bare la være å klikke deg inn på den. iom at tittelen er ganske klar også, så visste du jo godt hva innholdet her ville være..
så enten poster du no konstruktivt,ellers er det jo egentlig å bare la være og drite i å syte |
|
|
| noonboy |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Hvorfor det? Er da greit å se hva slags musikk de andre her inne spiller/hører på? |
joja, men finnes rimelig av disse fra før av, bare ikke på norske forumet. Men hvis dere mener det er nyttig....vel bekomme!
....men jeg postet faktisk noe konstruktivt i den forrige:D |
|
|
| moore |
| quote: |
Tilt - The World Doesn't Know [Lost Language]
|
Beste låta jeg har hørt i 2004! |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by noonboy
joja, men finnes rimelig av disse fra før av, bare ikke på norske forumet. Men hvis dere mener det er nyttig....vel bekomme!
....men jeg postet faktisk noe konstruktivt i den forrige:D |
hehe joa :)
men greia er at om man skal poste i hver thread på ta at den er unyttig,så ville 90% av threadene inneholdt en post hvor en eller fler sa det:D |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | | joja, men finnes rimelig av disse fra før av, bare ikke på norske forumet. |
Jeg startet jo tråden her fordi jeg ville se hva folka HER INNE spiller og hører på, ikke alle andre. ;) |
|
|
|
|