|
Bästa upplevelsen inom trance/techno!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
Tänkte bara kolla och se om ni har några trevliga minnen från partyn med mera.....
Mitt bästa minne är nog från love parade 2000 det rocka fett allså...Vi bila ner dit från lilla Skara till Berlin tog sin tid men det var det värt....Det var en underbar upplevelse att se så mycket folk samlade bara för en sak... |
|
|
| reveal |
| Tiesto i somras. Så in i helvete bra |
|
|
| Aendy |
| Jag är inte så rutinerad på deras stora evenemangen, men måste oxå säga herr Tiesto 30/9 förra året på Docklands. Grymt set och jag var på ett perfekt humör den kvällen. Annars har jag ett fint klubb-minne från ValentineFreedom i London för ett par år sedan... får nog säga att det var där jag blev beroende! |
|
|
| Gaby |
En hel dag på SPACE, Ibiza!!! Drog dit 15:00 och hade skönaste party på ute dansgolvet på dan och senare på kvällen så gick jag in och dansa tills jag inte kunde stå längre 05:00 ...Det kallar jag party!! Ingen aning vem som spelade....
Annars var det nog Godskitchen på Amnesia...tjat tjat jag vet men Tiesto, Fergi och Tall Paul...
I Sverige:
Docklans när Tiesto spelade och Ministry of sound på Stures!!!
Var bara tvungen att skriva allihopa...kunde inte riktigt bestämma mig... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
En hel dag på SPACE, Ibiza!!! Drog dit 15:00 och hade skönaste party på ute dansgolvet på dan och senare på kvällen så gick jag in och dansa tills jag inte kunde stå längre 05:00 ...Det kallar jag party!! Ingen aning vem som spelade....
Annars var det nog Godskitchen på Amnesia...tjat tjat jag vet men Tiesto, Fergi och Tall Paul...
I Sverige:
Docklans när Tiesto spelade och Ministry of sound på Stures!!!
Var bara tvungen att skriva allihopa...kunde inte riktigt bestämma mig... |
Det gör inget om du skrev ner allt.....
Skulle vilja ha varit med på Ibiza för att ha sett Fergie måste ha varit coolt..... |
|
|
| rayDreamer |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag är inte så rutinerad på deras stora evenemangen, men måste oxå säga herr Tiesto 30/9 förra året på Docklands. Grymt set och jag var på ett perfekt humör den kvällen. Annars har jag ett fint klubb-minne från ValentineFreedom i London för ett par år sedan... får nog säga att det var där jag blev beroende! |
Har Tiesto varit på Docklands?? Coolt det hade jag ingen aning om...hur länge hann han lira innan snuten kom å satte alla i arresten för att vara drogpåverkade?? |
|
|
| Aendy |
| De stängde inte ner den kvällen, men de omhändertog 12 pers. Inte ens snuten kunde motstå Tiestos set den kvällen. Ett tag stod en av dem brevid mig och vickade rejält på höften ;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by rayDreamer
Har Tiesto varit på Docklands?? Coolt det hade jag ingen aning om...hur länge hann han lira innan snuten kom å satte alla i arresten för att vara drogpåverkade?? |
Ingen razzia! Dom har börjat plocka folk när man går ut istället för att stänga ner hela stället |
|
|
| Xplorer76 |
Första gången jag va på Ibiza, typ 97 eller nåt, två veckor... vi sov typ inget.
Privilage till 8.00 sen Space till 15.00, hem och villa och sen ut igen runt 22.00... det va helt sjukt.
GSSS förra året va ruggigt bra..
Först körde Lisa Lashes, Tiesto, Fontaine, Okakenfold, PvD, Jules, Picotto, Hardwick..... ganska trevliga timmar.
Ganska trevliga. |
|
|
| RebeL9 |
| E-type live på NRJdagen förra året. Så jag ägde dansgolvet :eyespop: |
|
|
| Vizay |
| tiesto på docklands...åsså missade jag det.....å grymma värld :( |
|
|
| eXton |
tja man har ju varit med om de flesta stora men jag säger bara inget slår Paul Van Dyk när han lirar på hemmaplan, dvs i Columbiahallen i Berlin, under Love Parade
Vi var där både 2000 och 2001 och båda gångerna var hur bäst som helst. Han spelar typ 4-6 timmar den natten och kör från det hårdaste till det skönaste (PvD är ju mest känd för lite mesigare låtar) i en perfekt blandning!
Rekommenderas starkt, vi ska dit i år igen!!! |
|
|
|
|