return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אחים שלי אני צריך עזרה
View this Thread in Original format
Oraizen88
אוקי אחים ראיתי שאתם תותחים ומבינים אז יש לי בקשה ממכם...
אני מאוד אשמח ויודה לכם אם כל אחד ממכם יקדיש כמה דקות מחשבה ויתן לי את ה-5 טראקים (טראנס, האוס או די האוס) הכי טובים שהוא מכיר למועדון או לטירוף...
המטרה היא להשיג כמובן רשימה של שירים מובחרים שחובה שיהיה אותם
תודה רבה מראש
אורן
Sm0keMachine
אחי אתה חדש פה?

בשביל זה יש לנו ט'רד המלצות עם איזה מיליון עמודים..
תסתכל שם..הנה אפילו הבאתי לך פה לינק
ט'רד המלצות



ואגב מה זה הסגנון "די האוס" ? :D
Oraizen88
סבבה אחי ותודה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement