| Oraizen88 |
אוקי אחים ראיתי שאתם תותחים ומבינים אז יש לי בקשה ממכם...
אני מאוד אשמח ויודה לכם אם כל אחד ממכם יקדיש כמה דקות מחשבה ויתן לי את ה-5 טראקים (טראנס, האוס או די האוס) הכי טובים שהוא מכיר למועדון או לטירוף...
המטרה היא להשיג כמובן רשימה של שירים מובחרים שחובה שיהיה אותם
תודה רבה מראש
אורן |
|
|