return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
dj arik @106 fm netanya!!!
View this Thread in Original format
arik
חברה הייתי היום ברדיו נתניה ניגנתי שעתיים
בקושי הגעתי לשם
בלחץ עפתי מהצבא

בכל מקרה היה אחלה
היה לי מיקסוס קשה כי כל רגע הם דיברו והפריעו לי לנגן כי הם סוגרים את כל הסאונד שהם מדברים
ואני יכול לשמוע רק באוזניות ולא הייתי רגיל אליהם
אבל היה בסופו של דבר אחלה

אני מדבר שם גם איזה 3 דקות ככה
חח אמרתי דברים טובים!!
למרות שהרגשתי קצת חנון

זה היה בין 7 ל 9
מה שאומר שזה נגמר

אבל יש שידור חוזר מ 11 עד 1 בלילה היום

אז בקשה תעשו לי טובה ענקית
ותקליטו לי מי שזה עובד לו
דרך המחשב

אני ממש חייב את זה
תודה

האתר :
http://www.netanya.ac.il/radio/
markfeldman
זה רדיו של המכללה לא ?
arik
quote:
Originally posted by markfeldman
זה רדיו של המכללה לא ?

כן אחי

קיצר חברים
תעשו לי טובה
תקליטו

אני עפתי לצבא
ביי!
markfeldman
quote:
כן אחי


אתה סטודנט שם ?
Flotser
quote:
Originally posted by markfeldman
אתה סטודנט שם ?


חחח
הוא אומר לך הוא חייב לרוץ לצבא :p


***EDIT****
אחי רק עשכיו ראיתי את ההודעה שלך...

כל מקרה אין לי מושג איך להקליט את זה אם זה לא מתנגן דרך
winamp
וזה כבר מנגן העמוד הראשי....

:conf:

דרך אגב נשמע אחלה ;)
KosmiK-G8
אריק מה נגנת..??
יש טראקליסט משהו
מישהו הקליט?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement