return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Tiësto nog in Grenslandhallen Hasselt dit jaar
View this Thread in Original format
FredNova
Ik citeer Johan Vanmuysen (voorzitter van Grenslandhallen):

Ethias Arena... nu al 60 kalenderdagen bezet tot eind 2004... Voorts ligt ook nog een enorme massafuif vast met onder meer DJ Tiësto, waar we zeker 20.000 mensen verrwachten.

bron: HBVL woensdag 16 juni 2004 pagina 20
Meltoz
Die plannen waren er inderdaad al ja... Ma dacht dat ie in mei ging komen, uitgesteld of geannuleerd dacht ik opnieuw ( auw :rolleyes: ), ma nu blijkt het voo't najaar te zijn, das MOOI :) Misschien wa meer plaats deze keer ;)
FredNova
ja idd, Pat Krimson had eens verteld van Tiesto en nog enkele namen (o.a. Davidoff) in Grenslandhallen voor mei 2004... is nu voor najaar

nice :)
NightRavah
Wat is de capaciteit van die nieuwe hal?
eieregooie
Grenslandhallen...

Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz?
djcresto
quote:
Originally posted by FredNova
ja idd, Pat Krimson had eens verteld van Tiesto en nog enkele namen (o.a. Davidoff) in Grenslandhallen voor mei 2004... is nu voor najaar

nice :)


grrrrr pat krimson, dat em daar maar wegblijft :whip:
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by eieregooie
Grenslandhallen...

Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz?


nee, grenslandhallen liggen paar kilometer verder dan de versuz ...

en de capaciteit van de ethias-hal zou zo'n 15.000-20.000 man bedragen
SilentEagle
quote:
Originally posted by eieregooie
Grenslandhallen...

Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz?


:p Grenslandhallen is een complex van (feest)zalen een kilometer of twee buiten Hasselt. Heel makkelijk te vinden. :)
FredNova
quote:
Originally posted by SilentEagle
:p Grenslandhallen is een complex van (feest)zalen een kilometer of twee buiten Hasselt. Heel makkelijk te vinden. :)


Tussen Hasselt Centrum en het LUC :tongue2
eieregooie
quote:
Originally posted by FredNova
Tussen Hasselt Centrum en het LUC :tongue2


Ow, dan ben ik er weleens langsgekomen denk ik :p

Z?

Zehra
quote:
Originally posted by eieregooie
Ow, dan ben ik er weleens langsgekomen denk ik :p

Z?


yep.
Nyah
quote:
Originally posted by eieregooie
Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz?

die ei toch :p :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement