|
Tiësto nog in Grenslandhallen Hasselt dit jaar
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
Ik citeer Johan Vanmuysen (voorzitter van Grenslandhallen):
Ethias Arena... nu al 60 kalenderdagen bezet tot eind 2004... Voorts ligt ook nog een enorme massafuif vast met onder meer DJ Tiësto, waar we zeker 20.000 mensen verrwachten.
bron: HBVL woensdag 16 juni 2004 pagina 20 |
|
|
| Meltoz |
| Die plannen waren er inderdaad al ja... Ma dacht dat ie in mei ging komen, uitgesteld of geannuleerd dacht ik opnieuw ( auw :rolleyes: ), ma nu blijkt het voo't najaar te zijn, das MOOI :) Misschien wa meer plaats deze keer ;) |
|
|
| FredNova |
ja idd, Pat Krimson had eens verteld van Tiesto en nog enkele namen (o.a. Davidoff) in Grenslandhallen voor mei 2004... is nu voor najaar
nice :) |
|
|
| NightRavah |
| Wat is de capaciteit van die nieuwe hal? |
|
|
| eieregooie |
Grenslandhallen...
Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
ja idd, Pat Krimson had eens verteld van Tiesto en nog enkele namen (o.a. Davidoff) in Grenslandhallen voor mei 2004... is nu voor najaar
nice :) |
grrrrr pat krimson, dat em daar maar wegblijft :whip: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Grenslandhallen...
Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz? |
nee, grenslandhallen liggen paar kilometer verder dan de versuz ...
en de capaciteit van de ethias-hal zou zo'n 15.000-20.000 man bedragen |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Grenslandhallen...
Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz? |
:p Grenslandhallen is een complex van (feest)zalen een kilometer of twee buiten Hasselt. Heel makkelijk te vinden. :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
:p Grenslandhallen is een complex van (feest)zalen een kilometer of twee buiten Hasselt. Heel makkelijk te vinden. :) |
Tussen Hasselt Centrum en het LUC :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FredNova
Tussen Hasselt Centrum en het LUC :tongue2 |
Ow, dan ben ik er weleens langsgekomen denk ik :p
Z? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ow, dan ben ik er weleens langsgekomen denk ik :p
Z? |
yep. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz? |
die ei toch :p :toothless |
|
|
|
|